Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges - til salg og marketing

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg søger en kompetent partner til mit webprojekt, der står over for en lancering til foråret Jeg har selv en travl hverdag, så vil have stor glæde af en samarbejdspartner, der kan bidrage til en vellykket lancering og etablering på markedet. 

Hjemmesiden er færdig og (næsten) klar, men vil ikke blive nævnt i denne tråd. Send PB hvis du ønsker en henvisning. 

Konceptet er et nytænkende online modelbureau, der skal formidle kontakten mellem modeller og bureauer/fotografer etc. Der findes flere sider der kan minde om det, men her differentierer vi os på flere måder. Jeg ser et stort potentiale og gode muligheder for at blive Danmarks førende på området. Det er målsætningen.

Udover allerede at have hjemmesiden klar, har vi en side der hurtigt vil få godt med trafik fra søgemaskinerne. Desto vigtigere bliver det at få skabt et godt bagland af agenter.

DIN altoverskyggende opgave bliver derfor at få tilknyttet mange modelbureauer, fotografer, reklamebureauer etc. til konceptet. At få udbredt konceptet hos disse, så sitets modeller bliver efterspurgte. Det kræver en awareness og at agenter aktivt anvender siden. 

Kompetencer inden for salg og marketing er et must - jeg forventer ikke et kontant indskud, men en dygtig partner der kan skabe resultater. 

(Jeg vil selv varetage vedligeholdelsen af siden, SEO og det mest online marketing.) 

Det er altid svært at finde den perfekte partner, men jeg håber denne tråd har vækket din interesse. Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du har lyst til at starte en dialog. 

Tak for du læste med!

Mvh Simon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)