Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Australien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er...

Er der nogle af jer der kender til eksport til Australien?

I må meget gerne skrive til mig i en privat besked...

På forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Ja, tak...

Jeg har også spørgsmål til opstart af virksomhed.

Jeg flytter til Australien indenfor de næste par måneder. Får arbejdstilladelse via min kæreste.

Jeg ønsker at importere danske varer til Australien. Skal jeg starte en virksomhed i Danmark for at gøre det? Så jeg får CVR nr. Det er jo umiddelbart en del nemmere end at starte en i Australien...?

Når jeg flytter, vil jeg ikke have nogen bopæl i Danmark. Hindrer det mig i at have en virksomhed i Danmark?

Og dermed spørgsmålet - kan man eksportere / importere produkter fra Danmark til Australien, når man er bosat i Australien, men dansk statsborger. Og er det en fordel med et danske CVR nr?

Mvh. Louiza

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louiza

Jeg kan ikke se at det umiddelbart giver nogen mening af have en dansk virksomhed når du har bopæl i Australien. Men du vil uden problem kunne oprette et selskab i form af et f.eks Aps eller A/S Selvom du bor på den anden side af jorden. 

Det vigtigste for dig må da være at oprette et australsk firma så du kan få en importtilladelse.  Jeg er ret så sikker på at den danske ambassade i Australien vil kunne hjælpe dig mht. hvad der kræves for at kunne oprette firma / selskab i Australien. 

 

Hilsen

Ravn 

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ravn - jeg må have fat i ambassaden! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)