Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af Ebay varer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs Amino!

Mig og min ven vil gerne sælge tøjvarer fra Ebay af her i Danmark, men er lidt i tvivl om man må sælge det i Danmark - Det vi vil sælge viser dog ikke nogle synlige mærker, men er det stadigt ulovligt?

Og hvis mærker er synlige, er det så ulovligt? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, hvis det er denne slags trøjer ved du så om det er lovligt, da det er fra Ebay.Uk

?http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Mens-Womens-Casual-Pullovers-Sweatshirts-3D-Sweaters-Hoodies-Tops-Jumper-/141410396592?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item20ecb769b0

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan jeg slet ikke afgøre det er KUN dig selv der ansvarer og dermed kun dig der skal kende det du importerer godt nok til at vide om det er original eller ikke. Ved du ikke, så har du hele risikoen ganske enkelt  Varen du linker til sendes fra Kina - så klar risiko OG du skal så også være importregistreret for at købe fra uden for EU som det er i dette fald - selv om det er .co uk

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

callofduty2284:

Hej John, hvis det er denne slags trøjer ved du så om det er lovligt, da det er fra Ebay.Uk

?http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Mens-Womens-Casual-Pullovers-Sweatshirts-3D-Sweaters-Hoodies-Tops-Jumper-/141410396592?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item20ecb769b0

Jeg er ret sikker på at det er Disney's rettigheder til :: Adventure time og Batman

Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Også selvom der ikke er et mærke på trøjerne? :)

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de har lavet design beskyttelse, på deres adventuretime figurere og batmans tegn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis der ikke er nogen mærker på, og han er 100% sikker på at det ikke er en kopivare, så må han vel gerne sælge det?

Sågar hvis der var et japansk eller kinesisk mærke på, som han ved at de har rettighederne til, og at det er deres fabrik som sender tøjet her hjem, så må han vel også gerne sælge det videre?

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:

Men hvis der ikke er nogen mærker på, og han er 100% sikker på at det ikke er en kopivare, så må han vel gerne sælge det?

Sågar hvis der var et japansk eller kinesisk mærke på, som han ved at de har rettighederne til, og at det er deres fabrik som sender tøjet her hjem, så må han vel også gerne sælge det videre?

ja det er jo det jeg skriver også. Det har intet med mærket at gøre som sådan. Der kan være mærke på en kopi vare, eller der kan være intet mærke eller der kan være et helt tredie mærke med helt andet navn - det eneste der afgør om det er en kopi er, om den er - kopieret. Er han 100% sikker på den ikke er det, så er der ingen som helt problem. det svære er bare for mange, at være 100% sikker på det - helt specielt f.eks. fra Kina. 

Det kræver kendskab til tøjet - eller - at man tager en chance. Man skal være klar på, at hvis det nu var Disney design  eller H&M eller Dior eller hvad som helst andet, og det blev solgt uden etiket eller der stod - Guggenhus på et mærke i det - ja så er det den danske importør og sælger der hænger på sagen (men han kan så gå efter kineseren, hvilket IKKE er let)

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)