Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store Partier af T-Shirts ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og skal have trykt noget tryk på en masse tøj, kender i nogle steder hvor man kan få t-shirts uden tryk på til billige priser? fra kina eller lign.(kan også være alt andet)

Kan godt købe 50-100 eller mulighvis mere af gangen (kommer an på pris)

Tak herfra

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek alibaba, ellers så mindes jeg at have set på nettet at der er forholdvis mange fra UK der sælger t-shirts wholesale.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kris

Indkøbe t-shirts fra udlandet, som Polen, Tjekkiet og Kina kan godt betale sig, men du skal op på et noget større oplæg end det du nævner, du spare ikke noget ved det antal. Der skal du noget højere op min 1000stk.

Vi sælger mange forskellige mærker t-shirts både med og uden tryk, Fruit of the Loom, Gildan, Label Free og meget mere. Jeg vil selvfølgelig gerne give dig et godt tilbud på 50-100stk. som du søger. 

Prisen ligger på ca. 21 kr pr stk. ex moms.

Send mig en mail eller ring til os , så kan vi ta en snak..

info AT tekstil-tryk.dk

/John

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kris, 

Super fed idé!! Jeg kan også helt sikkert hjælpe dig til nogle virkelig gode priser!

Du kan se udvalget på TeeShoppen.dk og jeg har kun 1-2 dages levering i DK så jeg kan også klare det hvis det er en haste sag :-) 

Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at købe hjem fra Kina når du ikke er oppe i større antal det vil ikke kunne svare sig :-)

Mvh. Benjamin 

TeeShoppen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)