Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Prøv at lav en anden slags Google-søgning (eller bare anvend søgefeltet her på Amino).

site:amino.dk start af webshop

Det er et spørgsmål som er behandlet snart 100-vis af gange her på Amino - og med chance for at skabe Duplicate Content, vil jeg hellere henvise dig til en af de andre tråde, i stedet for at skrive det hele en gang til.

Men alligevel skal du have et kort svar. Se efter Shoporama, Shopify, Dandomain eller andre lignende shopsystemer, hvis du vil have det hele automatiseret. Se på Wordpress, Magento eller lignende, hvis du har lidt teknisk snilde og har mod på at selv sætte den op.

Hav en god dag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Som allerde nævnt i tråden er der et hav af muligheder. Dit valg skal bestemmes af dit faktiske behov, samt ønsker til funktioner, design mm. 

Hos Dandomain får du en færdigløsning, som du lejer dig ind på. Det vil sige at du aldrig kan tage kontrollen 100% over din webshop, da du altid vil være afhængig af deres CMS. Fordelen ved dette er at du forholdsvis hurtigt kan komme i gang. Overtid vil det dog typisk være en billigere løsning at købe din helt egen løsning, da “lejeomkostningerne“ overtid løber op i en større sum. 

Vi har rigtig gode erfaringer med at udarbejde webshops for vores kunder. Du kan se et udsnit af disse på vores referenceliste. Vi udarbejder vores webshop i open source CMS WordPress med tilhørende WooCommerce. 

Jeg tager meget gerne en uforpligtende dialog med dig, omkring dine muligheder hos os. Giv mig et kald på 27 58 02 92, eller smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer.

Håber på at høre fra dig :-)  

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Som andre også skriver så syntes jeg ikke du skal "leje" dig ind i et færdigt webshop system, da du på den måde binder dig til udbyderen og ikke rigtig kan bryde ud af de rammer som udbyderen stiller tilrådighed.
Vi kan hjælpe dig med en Prestashop, som er opensource og ganske gratis. Du ejer din shop, og bestemmer selv hvordan den skal se ud og fungere.
Det er et af de førende systemer på markedet, og kan stort set alt via forskellige moduler. Med dette system kan du forholdsvis billigt komme igang med en professionel shop, og det tager ikke lang tid at sætte sig ind i administrationsdelen.

Ønsker du at høre mere, så kan du smide mig en PM eller sende os en mail.

Jesper Andersen
Gohosting.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)