Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine muligheder som svensker i Danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle Amino brugere,

Jeg fandt frem til dette forum via søgninger på Google, og jeg må rose jer meget for at være gode til at hjælpe hinanden. 

Jeg er en 25 årig pige som netop er flyttet til Danmark (Midtjylland) fra Sverige, da min kæreste fik lokket mig hertil pga. hans job. Min beslutning om at flytte til Danmark skete umiddelbart fra dag-til-dag, og uden at jeg havde forhåndssikret mig noget arbejde i Danmark.

Da jeg er meget åben for forskellige muligheder og udfordringer, vil jeg gerne høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg nemmest kan komme ind på det danske jobmarked. Det må meget gerne også være noget hvor jeg kan bruge mit svenske, i form af f.eks. oversættelses opgaver eller kundeservice arbejde på svensk. Jeg har prøvet at søge på flere danske jobportaler, men jeg må indrømme at der ikke er mange åbne stillinger, hvor de decideret søger nogle med svensk-kundskaber. 

Jeg er uddannet som folkeskolelærer, med speciale i det engelske og svenske sprog. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også byde på nogle af de opgaver som findes her.

https://www.elance.com/r/jobs/q-sweden/

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt også lige over denne http://www.amino.dk/forums/thread/1594173.aspx?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss-feed

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar. 

Vil prøve at gå alle jeres links igennem nu :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)