Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne Rema 1000

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg sidder med en idé om at åbne en Rema1000.
Jeg har været inde for detail branchen i 7år. Og har de sidste 2år gået med tankerne om at åbne mit eget.
Jeg har læst alt hvad der er skrevet om at blive franchise tager hos Rema 1000 men kan ikke finde noget om uddannelse.. Kræver det nogle form for HHX eller anden handelskolen eksamen for at blive godkendt? Og er der nogen aldersgrænse?

Vh,

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad de kræver men hørte at der var en butik ejer som ikke overholdte sit budget tror det var efter 3-6 mdr.

Om der var andre grunde ved jeg ikke noget om.

Så var det ud med et tab på 350 t.kr. Så få din advokat til at læse kontrakten igennem inde underskrift.

Så det er ikke noget man kommer sovende til. Det er arbejde fra tidligt til sent. Og det ser man også i en Rema det er altid

en voksen ikke som mange af de andre kæder hvor det er unge og de gider ikke lave noget om aften.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan stadig være godt at blive Rema-købmand.

Men det kræver selvfølgelig den rigtige beliggenhed, det rigtige personale, samt en masse arbejde.

Men ved ikke hvordan Reitan/Rema vurderer idag.

Mener f.eks ikke du må drive anden forretning ved siden af.

Sidst jeg hørte kostede det 300t for franchisen.

Men den gennemsnitlige indtjening for købmanden har de sidste par år lagt på 1 million

(Har hørt tal på omkring 1.8mill i gennenmsnit i Norge

http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/erhverv/ECE5984666/Discount-k%C3%B8bm%C3%A6nd+tjener+millionen/

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit bedste råd, og som egentlig burde være lige til; Ring til en regionschef. På REMA's side omkring at blive franchsetager står der: "Du er meget velkommen til at ringe til en af vores regionschefer, hvis du vil vide mere om franchising og dine muligheder i REMA 1000" som linker hertil http://rema1000.dk/om-rema-1000/organisationen/regionscheferne/ 

Som jeg kan læse det, kræver det ikke nødvendigvis nogen bestemt uddannelse. Det der tæller er din erfaring. Selvfølgelig vil der være uddannelser som kan bidrage i en positiv retning, men hvis dine 7 år ikke kun har foregået bag kassen, vil jeg tro du er i den rigtige retning. Men hvad ved jeg? Så derfor grib knoglen, find den nærmeste regionschef og stik ham eller hende et kald og få en snak om dine muligheder. Hvad er det værste der kan ske? Et "du er vist ikke helt klar endnu"?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)