Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af "webshop"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal have en "webshop" op at køre, og med det mener jeg en enkel hjemme side, hvorpå mine priser kan findes og hvor det vil være muligt at placere en forespørgsel. Da det ikke drejer sig om et produkt jeg leverer, men en ydelse (iPhonereparation) er jeg i tvivl om, hvad den bedste løsning for mig er. 

Vh

MagnusSK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det en almindelig hjemmeside for dit firma med en kontaktformular og et tlf. Nummer også selvfølgelig alt det andet som hører til på en firma hjemmeside.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Magnus

En simpel website i wordpress vil kunne løse dit behov - det lyder ikke særligt voldsomt. Du kan selvfølgelig selv forsøge dig, men skal det være rigtigt godt er det altid en god idé at få en professional indover, og en hjemmeside af det omfang du har behov for her bør du kunne få for mellem 5 - 10.000.

//Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja nogenlunde.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus

Det afhænger meget af hvad dit behov er. Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WordPress, med tilhørende WooCommerce. WordPress er et super brugervenligt CMS, som vi helt klart anbefaler i de fleste sammenhæng. 

Hvis du vil se webshops udarbejdet i WordPress, så kan du tjekke vores referenceliste

Smid mig en mail, eller giv mig et uforpligtende kald, hvis du vil høre mere omkring dine muligheder hos os. 

Ellers må du have held og lykke med projektet :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MagnusSK !

I stedet for at søge om tilbud, så anvend linket her http://www.amino.dk/freelancer/offer.aspx

Herinde kan du få alle de tilbud du ønsker dig

I stedet for i det her åbne forum.

Hvor du kun møder folk der sidder og spammer tråden, med det ene tilbud efter det andet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)