Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg nødt til at gå væk fra Dinero?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er en meget glad og tilfreds Dinero Pro bruger, på mange måder.

Systemet er dejlig enkelt, og der er rigtig mange fede features.

Dog er der et lille men. Jeg har stort set udelukkende private kunder. Og mit produkt er af natur kun noget man køber en enkelt gang. Jeg er derfor ude i at skulle oprette rigtig mange kunder, for at kunne sende dem en regning.

Jeg har naturligvis kundedata oprettet i et andet system, men kan så vidt jeg kan se ikke importere dem til Dinero. Ville jo være skønt blot at kunne trykke på en knap, og så kan man sende en regning ud. -Lidt irriterende at skulle taste navn, adresse, e-mail og telefonnummer igen!

Er jeg nødt til at skifte til et andet program for at få denne feature, eller findes der en løsning jeg ikke selv har tænkt på?  -Vil utrolig gerne forblive Dinero kunde.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen :-)

Din efterspurgte feature er desværre ikke noget, der findes i Dinero endnu. Det er en feature, der vil blive arbejdet på at få udviklet, men kan desværre ikke sige noget om det præcise tidspunkt.

Letteste metode er derfor nok, at oprette dine kontakter efterhånden som du sælger til dem. På den måde slipper du for at oprette dem alle på én gang.

De bedste hilsner Theis

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Theis,

Skal jeg forstå det sådan, at der kommer en "importer kunder" funktion på et tidspunkt?  - Altså at det er igang, men at datoen er uvis, eller er det en feature der MÅSKE kommer en dag?

Det med at oprette dem løbende, giver ikke så meget mening i min situation. Det gør jeg jo alligevel, når jeg sender mine kunder regningen. Problemet er at det er private, som tager lidt længere tid, samt kunderne ikke kommer igen foreløbig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elise

Jeg er selv skiftet væk fra Dinero af samme årsag, jeg har også brug for at kunne integrere med mit bogføringssystem (API) det var en feature der oprindeligt var blevet lovet, men det løfte er nu trukket tilbage, og vi skriver altså 2015 ... en online service der ikke kan integreres med har altså ingen gang på jord, så jeg er skiftet til BillysBilling og er glad for det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Elise

Jeg er selv skiftet væk fra Dinero af samme årsag, jeg har også brug for at kunne integrere med mit bogføringssystem (API) det var en feature der oprindeligt var blevet lovet, men det løfte er nu trukket tilbage, og vi skriver altså 2015 ... en online service der ikke kan integreres med har altså ingen gang på jord, så jeg er skiftet til BillysBilling og er glad for det.



Dinero er primært lavet til folk der sælger deres timer og ikke til webshops, så jeg er helt enig i at der er andre alternativer der er bedre hvis man har en større webshop.
Så jo, der er fin gang på jord, hvis man bruger Dinero til det vi har lavet den til :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
der sælger deres timer og ikke til webshops

Jeg ved ikke hvor du har det vrøvl fra, men det er altså noget vrøvl at det kun er webshops der har noget at bruge et API til ... jeg har endda forklaret dig det et par gange før, jeg ved ikke om du ignorere mig eller om du ikke forstår det.

Men der er altså business-case i integration til andet end webshops ... Jeg står fast ved at hvis man ikke kan trække data ind og ud af et system så hører det ikke hjemme i 2015. Alle dine argumenter med at du ikke vil agere backend for webbutikker er fine nok ... de forklarer bare ikke hvorfor jeg ikke kan lave synkronisering mellem mit supportsystem, traficaccounting, kundedata (osv) og mit faktua system.

Jeg lever af at sælge mine timer, jeg sælger klippekort ... og når folk sender mig en ticket gider jeg ikke til at logge ind på dinero for at tjekke kundens data ... jeg gider heller ikke logge ind to steder for at oprette et nyt salg ... og jeg gider _SLET_ ikke ind to steder for at ændre kundens adresse når han melder flytning eller får ny bogholder.

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er kanon fedt at Dinero IKKE åbner op for at importere en zilliard data via api, således at systemet bliver langsomt. Kanon at der bliver holdt fokus på hvad målgruppen har behov for, og så ikke lave alt for meget andet. Det jo blandt andet derfor jeg er glad for systemet som det er nu :-)

Men omvendt, er jeg også fokuseret på IKKE at oprette mine data alt for mange steder, da det koster tid, og gør forretningen mindre produktiv. Jeg har ikke en webshop, men en rådgivningsforretning, hvor jeg sælger min tid. Tiden bliver dog solgt til en kunde 1 gang (privatkunder).

Hr. Thorborg, måske du kan svare på om der kommer en måde at importere kundedata (navn, adresse, telefon og e-mail), således jeg ikke skal skrive dette mere end 1 gang?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg ved ikke hvor du har det vrøvl fra, men det er altså noget vrøvl at det kun er webshops der har noget at bruge et API til ... jeg har endda forklaret dig det et par gange før, jeg ved ikke om du ignorere mig eller om du ikke forstår det.

Men der er altså business-case i integration til andet end webshops ... Jeg står fast ved at hvis man ikke kan trække data ind og ud af et system så hører det ikke hjemme i 2015. Alle dine argumenter med at du ikke vil agere backend for webbutikker er fine nok ... de forklarer bare ikke hvorfor jeg ikke kan lave synkronisering mellem mit supportsystem, traficaccounting, kundedata (osv) og mit faktua system.

Jeg lever af at sælge mine timer, jeg sælger klippekort ... og når folk sender mig en ticket gider jeg ikke til at logge ind på dinero for at tjekke kundens data ... jeg gider heller ikke logge ind to steder for at oprette et nyt salg ... og jeg gider _SLET_ ikke ind to steder for at ændre kundens adresse når han melder flytning eller får ny bogholder.



Vi har spurgt vores kernemålgruppe hvad de har mest brug for og integration til andre systemer ligger ikke højt på listen.
Derfor har det lav prioritet hos os. På et tidspunkt kigger vi på det, men vi har rigtig mange andre ting som vores brugere hellere vil have.
Lige nu er vi igang med de sidste ting til revisorerne, så de kan arbejde endnu lettere med Dinero og derfor lave så små regning til vores brugere som muligt.
Dertil er vi igang med at gøre det let at bogføre alle finansbilagene, så folk mere eller mindre kan bogføre alt selv, selvom de intet ved om bogføring.

Jeg er helt med på, at nogle brugere, heriblandt dig, har et behov vi ikke lige nu dækker og jeg forstår din frustration. Men skulle vi på enkeltbasis lave alt det folk beder os om, så ville det gå op i hat og briller.

Så jo, vi har helt styr på prioriteterne og glæder os over de mere end 100 virksomheder vi siger goddag til hver dag.

De bedste hilsner

Martin



 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

LotusElise:
Hr. Thorborg, måske du kan svare på om der kommer en måde at importere kundedata (navn, adresse, telefon og e-mail), således jeg ikke skal skrive dette mere end 1 gang?


Det bedste svar jeg kan give dig, er at det nok ikke sker i år. Vi har en lang liste af ting vi arbejder på nu og det er ikke en af dem vi når det næste lange stykke tid.

En ide kunne måske være, at du opretter en "kunde" der hedder "Privat salg" og bare bruger den?
Så skal du ikke skrive andet end det de har købt. Om det er er lovligt ved jeg ikke, men jeg tror det. Om du kan bruge det, må du vurdere :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
jeg forstår din frustration

Jeg er skam ikke frustreret .. jeg er glad for BillysBilling, det fungere rigtig godt for mig :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)