Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God print-udbyder søges til print af højkvalitets-plakater

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

til en nystartet web-shop, der bl.a. sælger plakater, søger jeg en udbyder der kan printe i formatet "Water Color Paper Radiant White 190g" eller lignende høje kvalitet. Andre af vorea plakater printes i semi-gloss.

De ønskede formater er A4, 50x70 og 70x100 (kun semi-gloss)

Vi kommer højst sandsynligt til selv at sende til kunden, men vi overvejer dog stadigvæk dropshipping som en mulighed, så udbydere der tilbyder denne service har også interesse. 

Virksomheden er ikke gået "live" endnu, men den foreløbige hjemmeside kan ses her: http://cellardor.dk/ 

Mvh Christian

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christian, jeg vil anbefaler Lasertryk, ved at de levere til andre som har sammen forretningsmodel som dig, ellers så printish :)

Mvh

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

http://web.danskdigitallab.dk/Forside.asp

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det meningen der ikke sker noget, når man bare klikker på "produkter" ved din shop? ;) altså ikke trykker på nogle af dine drop-down menuer? :)

 

Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er det fra din mobil du kigger på siden? Hvis det er, så er det en af de tre katagorier, illustration, plakat og kunstplakater du skal trykke på

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Christian,

Det papir du henviser til er noget man bruger i vandbaserede printere. Det er Epson der laver det til deres printere.
Teknisk set kan vi godt køre på det papir, men det bliver bare en del dyrere end hvis vi kører med det papir vi allerede har i huset (Epson har nogle ret vilde priser hvis man ser på hvad deres papir koster pr. kvadratmeter).

Jeg vil klart anbefale dig dropshipping. Det er det som næsten alle vores "broker"-kunder vælger. På den måde slipper de for at have noget liggende på lager og også for at have dobbeltporto (forsendelse fra os til dem - og så skal de selv sende det videre til deres slutkunde).
Der kan selvfølgelig være grunde til at det ikke giver mening at køre dropshipping. F.eks. hvis du har en fysisk butik som kunderne afhenter i, eller hvis du skal pakke plakaterne sammen med nogle andre vare til de samme kunder.

Men kan du ikke sende mig en email på  jesper SnabelA mediamouse.dk med lidt nærmere info?
Det er især afgørende hvor mange plakater du regner med at bestille af gangen og om de er ens eller forskellige.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)