Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Caspio, Filemaker, Knack osv. - Alternativer søges også!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg ville høre om I kunne anbefale nogle gode services til at bygge sine egne online database applikationer.?

Vi er ved at kigge på muligheden for bygge os selv nogle business applications, som vi kan bruge til den daglige styring af virksomheden.

Helt konkret indbefatter det noget lagerstyring, styring af levering af ordrer samt produktionsplanlægning.

Der er ikke noget vildt avanceret over det, og jeg er ved at tjekke de forskellige løsninger ud.

Kriterier er at det hele kan køre online, da vi har flere forskellige lokationer og brugere.

Jeg har indtil videre testet Filemaker, Caspio og Knack.

Alle tre services lever fint op til vores ønsker, men i mine øjne diskvalificerer Filemaker og Caspio sig på prisen.

Filemaker, fordi at inden vi overhovedet er kommet igang med systemet så skal vi ligge omkring 20k bare for udviklingsbruger og Filemaker Server

Caspio mest af alt, fordi det virker meget begrænset hvor meget man kan få lov til at udvikle, inden man ryger op i den helt dyre pakke.

Knack rammer indtil videre hovedet på sømmet, eneste bekymring her er at antallet af Records der følger med i pakkerne måske viser sig at være for lavt.

Nogen forslag til alternativer som også skal tjekkes ud?

mvh

Simon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)