Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte en webshop der sælger brugt modetøj til mænd?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har længe gået og tænk på at sælge brugt modetøj. Men har så også tænkt på om det ville kunne lade sig gøre at konkurrere mod sådan nogen som Trendsales. 

Tror i det kunne lade sig gøre, vil gå 100% op i min Webshop, da jeg ikke bare vil starte noget halvt op. Grunden til at jeg vil lave sådan en side, er at der ikke rigtig er sådan en side, så derfor tænkte jeg at hvis produkterne er i en god kvalitet, prisen er i top og at service er god. Vil det godt kunne lade sig gøre. Hvad siger i? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

vores gæt er jo ligeså godt som dit.

du bliver nød til bla. Undersøge markedet om der overhovedet er et marked f.eks.

I princippet kan alt lade sig gøre hvis timing og udførelse er til UG. 

Så det på med vanten og i gang. 

Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, tak for dit svar...

Har du en ide til hvordan jeg skal finde ud af det, skal jeg ligge det ud på Amino, eller er der en anden måde at undersøge det på? 

God dag til dig :)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på Google. Hvis der kommer tusindvis af resultater frem (som det gør med iPhone covers...), så skal du måske overveje noget andet, da konkurrencen så kan være ret hård. Ikke at det er umuligt, men blot at det er hårdt. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det

en 17årig pige fra HG aalborg blev millionær i år på at sælge brugt pige mode tøj
Men hun har lidt problemer...
Jeg tror du skal satse på alt tøj til alle med flere kategorier på din hjemme side/app
kategori:
Fejlkøb/julegaver(heltnyt)
modetøj (dyr)
billigtøj (uvasket/reklame tøj/mat)
Arbejdstøj
Sko
Ure(<3)

Vaske alt tøjet
lav et anmodnings system sen en sort affaldssæk med gratis retur til alle som vil sælge dig tøj
måske give dem % af salget i stedet for at købe tøjet af dem 

Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milosss...

Jeg har ikke fundet nogen der sælger brugt modetøj, medmindre det er sammen princip som Trendsales. 

:)

Tilmeldt 21. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en ide til et navn, jeg har prøvet med 100 forskellige der er ingen der er ledige, det skal være kort men det skal kunne beskrive siden meget godt :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Alt kan lade sig gøre, der findes bl.a. allerede den her webshop http://www.sekondo.dk som forhandler brugt tøj.
Held og lykke med projektet :-)

God aften 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bestemmer jo helt selv men jeg har fundet på et par stykker

UsedWare.dk

tager nok selv patent på den hvis du ikke er hurtig nok giver dig 20 minutter ;) 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide.. der ligger meget godt mærketøj ude i de mange klædeskabe, men du skal have gjort dig klart;

- hvor og hvordan finder du tøjet? Det kræver opsøgende arbejde/ markting at skulle gøre folk opmærksom på at sælge deres tøj til dig.

- du skal have en kalkulation klar på hvormeget du vil give for brugt tøj. Dvs du bliver økonomisk bundet af et varelager.

-  da der generelt kun er et styk af hver tøj vil du have en masse arbejde med at lægge billeder, altså opdatere din web shop. Billeder skal være skarpe og kræver du har kamera/ modeller (buster), lys og hvad der ellers kræves. 

- salgs prisen skal stadig holdes nede, være attraktiv da det er brugt tøj du sælger, der er moms etc. 

- du skal ud og markedsføre din web shop. 

Som sagt jeg synes det lyder som en god ide så frem du MINDST kan halvere priser i forhold til markedet. Du skal have et stort overblik over mode og trend, da du ellers kan brænde fingerne hurtigt ved opkøb af folks aflagte tøj. 

Der er fald grupper, og det at lave et fedt web site koster også penge. Men har du overblikket og gå på modet tror jeg også sagtens det kan blive stort ! 

God arbejdslyst Big Smile

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)