Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 8. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer:

Lyder godt med 99/100 tilfælde, men det der piner mig lidt er at man som regel IKKE kan indbetale penge fra sin Paypal konto.

Jeg har det ikke så godt med at knytte mit kreditkort til disse sider nemlig. De sider jeg kunne finde som acceptere paypal indbetaling, har så tilgengæld fået dårlig rating synes jeg, så er jeg lidt skeptisk vedrørende det her. Nu ved jeg godt David har lavet den side hvor han tjener 2500 kr på 30 min, men det kan også være dårlig reklame, der ligger jo så meget l..t på nettet rundt omkring. Også en af grundende til at jeg holder mig til at læse forums som disse, altså erfaring fra andre folk.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:
BDSwiss er desuden også gode!

Hej Christoffer,

Jeg vil godt lige modsige dig lidt i forbindelse med anbefalingen af BDSwiss.

Jeg har været tilmeldt ved dem, og måtte til sidst true med bål og brand for at få mine penge ud igen.

For det første blev jeg kimet ned af deres medarbejdere konstant, der ville give mig den ene gode fidus efter den anden.

Desuden bliver jeg pludselig mødt af et meget omfattende spørgeskema, som skal udfyldes før man må handle mere.

Dette skema indeholdt meget personlige oplysninger, som jeg absolut ikke ville overdrage til sådan et firma.

Og jeg kunne selvfølgelig ikke få lov at hæve mit indskud igen, uden at udfylde skemaet, så min konto kunne blive færdig.

Alt I alt et direkte skod firma. 

Tilmeldt 8. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

magic22:

Christoffer:
BDSwiss er desuden også gode!

Hej Christoffer,

Jeg vil godt lige modsige dig lidt i forbindelse med anbefalingen af BDSwiss.

Jeg har været tilmeldt ved dem, og måtte til sidst true med bål og brand for at få mine penge ud igen.

For det første blev jeg kimet ned af deres medarbejdere konstant, der ville give mig den ene gode fidus efter den anden.

Desuden bliver jeg pludselig mødt af et meget omfattende spørgeskema, som skal udfyldes før man må handle mere.

Dette skema indeholdt meget personlige oplysninger, som jeg absolut ikke ville overdrage til sådan et firma.

Og jeg kunne selvfølgelig ikke få lov at hæve mit indskud igen, uden at udfylde skemaet, så min konto kunne blive færdig.

Alt I alt et direkte skod firma. 

Det vil jeg også sige, synes ikke deres rating er speciel god:

https://dk.trustpilot.com/review/www.bdswiss.com

Tilmeldt 8. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af jer der har erfaring med IQOptions, og udbetaling osv?

Synes umiddelbart deres platform er den nemmeste at styre, meget brugervenlig.

Tilmeldt 23. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Stine,

Jeg ved ikke, om du allerede har fået svar på dit tidligere spørgsmål omkring handel med binære optioner, hvis ikke, så kan jeg helt klart anbefale dig at gå ind på www.jagtindex.dk

De har hvert fald lavet en ret god, overskuelig guide til, hvordan man mest effektivt handler med binære optioner (og også aktiehandel, hvis det skulle have din interesse). Det hjalp hvert fald mig rigtig godt i gang, og især med skatteforhold og sådan. 

Jeg håber, det kan hjælpe dig/jer :-) 

Mvh. Frederik

Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du opretter dig blot som selvstændig erhvervsdrivende.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)