Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner!

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg ville ikke røre Saxo med en ildtang.

De er en bucket shop der ikke ser sig for gode til at ophæve / "justere" handler når kundernes positioner ville føre til tab for "banken".

Du kan sætte dig ind i emnet her (eller søg efter "saxo chf snb" på din favorit søgemaskine):

http://www.forexlive.com/!/did-saxo-bank-act-properly-on-swiss-franc-fills-20150127

http://www.elitetrader.com/et/index.php?threads/saxo-bank-is-cheating-customers-after-snb-removed-eur-chf-floor.289242/

Og nej jeg er ikke selv kunde hos dem eller har lidt tab på CHF, men det de har gang i er helt forkert.

Mht. til binære optioner så kender jeg ikke så meget til emnet, andet end at det er et produkt hvor modparten til handlen altid er platformen. Dvs. hvis du tjener penge på det over en længere periode, så vil du på et tidspunkt få lukket din konto. Fruit for thought...

Mvh,

Bob

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine,

Dejligt i var vundet penge. Før i taber dem igen så læs her:

http://thefxview.com/2013/08/01/what-are-binary-options/

Det afsnit der er relevant for jer er formodentlig "Non-exchange traded Binary options" og jeg tillader mig at citere, bemærk ***:

Non-exchange traded Binary options have come in for a lot of criticism, part of this criticism is due to the way that the platforms make their money. The platforms do not charge their users any fees or commissions, but rather make their money acting as the counterparty to client positions. *** Thus the odds are skewed in the platforms favour ***, for a trader to make a profit they will have to predict price movement correctly at least 55% of the time.

Mvh,

Bob

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

almightybob:

Hej Peter,

Jeg ville ikke røre Saxo med en ildtang.

For at kunne danne sig en mening om sagen er man nød til først at sætte sig ind i den kontrakt som de pågældende investors har underskrevet med Saxo Bank samt de nærmere omstændigheder.

Så vidt jer er orienteret er det hele Markets dreven. Det vil sige at når man har en stop order på et eller andet indstrument f.eks. EUR/CHF, så betyder det, at man byder det pågældende instrument til salg til den kurs hvor man har sin stop order. Så vidt jeg forstår har man ikke indgået en kontrakt med sin broker om at de SKAL købe instrumentet til den pris, så hvis ikke der findes en køber til stop order prisen kan man ende med ikke at få det solgt til den pris man ønsker.

Det er vel den risiko man løber som investor/gambler...

p.s. jeg ved ikke nok om hvad der skete og hvad der er come ils faut i sådanne situationer, ej helle er jeg investor udover lidt aktiehandle i ny og næ, så hvis det jeg skriver er forkert vil jeg meget gerne høre sandheden.

 

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Saxo er market maker for egne kunder og derfor modpart i handlerne. Saxo hedger derefter deres eksponering hos eks. EBS (eller tage risikoen hvis markedet bevæger sig mod kunden).

Det går jo fint (og er ganske profitabel) så længe at der er et primær marked at hedge imod, men de glemte at tage højde for den slags der skete med CHF.

Men så er det jo bekvemt at tørre lorten af på kunderne når man har tabt :-)

Jeg tror ikke kontrakten holder i retten. Skulle de også kunne ændre priserne en måned efter fordi de havde et stk papir der gav dem carte blanche? (men selvfølgelig kun hvis det var til deres fordel)

Mvh,
Bob

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

PS man tillader typisk rettelse af off market priser på handler inden for 1 time i interbank markedet. Ikke 24 timer som Saxo gør over for sine modparter (kunder/malkekvæg).

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Isadora:
Hej Stine

Jeg har forsøgt at finde frem til troværdige brookers i forbindelse med binære optioner, men det lader til at mange af dem har fået dårlige anmeldelser 😕 Jeg vil derfor spørge hvilke brookers du bruger?

På MisterOption (binære optioner erfaringer i Danmark) anbefaler vi IQOption. De er både troværdige og har sammenlignet med mange andre brokers. En anden broker som også kan abefales, er 24option.

Tilmeldt 8. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine,

Nu ved jeg godt dette er en gammel tråd, men jeg er lidt interesseret i at vide om du har fået alle de penge udbetalt uden problemer fra Anyoption, altså kan du se dem på din bankkonto?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Ja, jeg / vi fik alle pengene på vores konto :-) Vi mistede ingen penge, og tjente i alt inden vi sluttede 600 kr. Dvs. Vi fik de penge vi havde sat ind for overhovedet at kunne spille samt de 600 kr ind på vores konto igen. Vi har dog ikke gjort det siden, da man meget let kan miste penge. :-)

Tilmeldt 8. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, spørger nemlig da jeg selv er blevet rimeligt interesseret i at handle med binære.

Men er lidt skeptisk angående udbetaling, da jeg har læst at mange sider snyder folk når det kommer til punktet, men jeg må vel bare prøve Anyoption og se hvordan det går :).

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa!

Nævner lige på forhånd at jeg i en facon også har interesse i at fortælle godt om diverse brokers.

Om ikke andet kan jeg ligge navn til at fortælle, at man ved handel med binære optioner i 99/100 tilfælde kan trække sine penge ud.

Anyoptioner er dygtige. BDSwiss er desuden også gode!

Du kan se hvordan vores ekspert i binære optioner - David, tjener 2500 kr på 30 min ved brug af en simpel metode :) Se den her: http://www.moneymarket.dk/binaere-optioner/

Held og lykke med handlerne :)

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)