Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner!

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Min kæreste og jeg er i gang med at eksperimenterer med binære optioner, og her ser det ud til, faktisk at være et rigtig godt.. Jeg har dog nogle spørgsmål i forbindelse med det.

Vi har helt styr på hvordan tingene fungerer, men der er få ting, som vi stadig har spørgsmål til.

- Hvis man vil leve af det, hvilket man faktisk godt KAN, så vil jeg gerne vide, om banken (hvis de kan se, at man har en god månedlig indtægt på det over en længere periode), vil kunne se det som et slags "job" med en "fast" indkomst? Her tænker jeg på, hvis vi f.eks hver har "vundet" ca. 30.000 kr. hver måned, dvs så vi hver måned har 30.000 hver dvs 60.000 til sammen, kan banken så godt låne os penge til f.eks. køb af hus? Eller et det simpelthen bare et valg man tager, hvor man så skal leve "kontant" dvs, man har de penge man har, og banken kan ikke låne penge ud, hvis ikke det er et "job" som sådan?

- De penge man "vinder", skal man betale skat af dem?

- Er der andre her inde, som har god succes med binære optioner? :-) Og er der andre, som synes noget fungerer bedre?

Det var det, jeg håber på respons! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om banken vil det ene eller andet, er individuelt. Den en bank er måske medgørlig, den næste ikke og den tredje forholder sig måske helt anderledes. Om du skal beskattes af indkomsten, løser du nemmest ved et opkald til skat.

Binære optioner er en form for hasardspil og man bør passe på. Nogen har jo også i lange perioder succes med poker og pludseligt brager korthuset :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flyt til Thailand der skal du ikke betale skat af kapitalindkomst, dvs. leve skattefrit

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg har nu tænkt mig at blive boende i Dk, kan ikke rigtig se hvad det har med sagen at gøre :-)

- Arne G: Ja, det er helt korrekt. Men tænkte mere på det med banken. - Det med skat tænkte jeg mere på om det skal betales skat, da man jo nærmest "vinder". Penge man vinder i poker, skal man jo netop ikke betale skat af, og derfor ville jeg bare vide om det var det samme her :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stine Heitmann:
Hvis man vil leve af det, hvilket man faktisk godt KAN, så vil jeg gerne vide, om banken (hvis de kan se, at man har en god månedlig indtægt på det over en længere periode), vil kunne se det som et slags "job" med en "fast" indkomst? Her tænker jeg på, hvis vi f.eks hver har "vundet" ca. 30.000 kr. hver måned, dvs så vi hver måned har 30.000 hver dvs 60.000 til sammen, kan banken så godt låne os penge til f.eks. køb af hus?

Selvfølgelig KAN man leve af det - man KAN også vide 315 mio i Lotto - men man KAN lige så godt det modsatte. :)

Nej, banken ville aldrig betragte det som en fast indtægt - hvilket det absolut heller ikke er.

Men fedt for jer at i har haft en go periode.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen: Nu handler binære optioner ikke om det samme som lotto, og der er MEGET større chance for at vinde her, end i lotto. Man KAN faktisk leve af dette her, HVIS man vel og mærke sætter sig godt ind i det, og bliver en nørd på emnet..

Hvis ikke folk kan komme med ordenlige svar, i forhold til de spørgsmål jeg stiller, og faktisk VED noget om det, så vil jeg gerne frabede folk at skrive. Jeg kender folk som faktisk lever af dette, og tjener omkring 60.000 om måneden på det. Så NEJ, det er ikke ligeså usandsynligt som lotto. :-)

Jeg tror bare at jeg snakker med en bank i stedet, for jeg havde mere brug for svar fra nogle, som faktisk vidste noget om det, som jeg også giver udtryk for. :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har ret Stine - Jeg ved ikke ret meget om det.

Jeg er kun uddannet i bank, og har derefter arbejdet 20 år som trader rundt omkring i verden i nogle af de største banker, mens du allerede er 20 år og ved alt :)

Selvfølgelig er det ikke Lotto - men det er heller ikke "fast indtægt" - Derfor vil banken heller ikke betragte det som så.

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af mine bekendte, David, lever til dagligt af at handle/spille på binære optioner. Han har både siddet på Malta, Cypern og nu i Thailand. Det er ærgerligt at skulle betale skat af det her i Danmark, når man egentlig ligeså godt kan gøre det i udlandet, efter min mening :)

Han har blandt andet lavet et blogindlæg som du kan se her, hvor han også forklarer hvordan han trader.

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Har faktisk lige været inde og se den med David :-)

Så det du siger er, at man her i DK SKAL betale skat af det man vinder på binære optioner? Hvordan kan det så være, at man ikke skal det i poker? Hvis man skal betale skat af det, så må det vel også ses som en fast indkomst? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jesper, det er alt sammen rigtig fint. Men fordi du arbejder i en bank, betyder det ikke at du ved noget om dette? Min onkel er bankdirektør, og aner intet om dette, så derfor spørger jeg her. ;-)

Han ville dog ikke udelukke at alle banker ville sige nej til at låne os penge, HVIS de kunne se at vi indenfor en vis periode, havde god "løn" ud af det.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)