Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrering af Stripe til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og knokler med at integrere Stripe til Woocomerce, og håbede der var nogle kloge hoveder, som kan hjælpe mig. 

Vi har købt og integreret et SSL certifikat korrekt til vores side, og selvom vi skriver de korrekte API nøgler ind, siger den følgende når vi har aktiveret stripe som betalingsmulighed og forsøger at foretage en betaling: Error: There was a problem connecting to the payment gateway.''

Er der nogle som kan hjælpe mig med dette?

Tak på forhånd.

Vh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk, Partner

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget i loggen i Stripe admin systemet? Sommetider kan du finde mere information om hvorfor det fejler der.

Er du sikker på at dit request til Stripe bliver sendt med HTTPS? Har du checket request'en med eks. Chrome Developer Tools?

Jeg har selv lavet integrationen til Stripe, så kender desværre ikke diverse plugins der findes.

Mvh Carsten 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen


Tak for svaret.

Vi har ''tvunget' den til at benytte Https, ja.

Jeg har lige gjort sådan at man kan benytte stripe - tjek eventuelt selv hvad det er vi oplever. Du skal blot prøve at købe et produkt via stripe, så kommer den med en fejl.

Lad mig lige høre om du har en løsning til det.


Vh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke rigtigt erfaring med de plugins, så ved ikke hvad der er galt. Men igen, et godt sted at kigge er Stripe loggen.

Mvh Carsten

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen



Har tjekket loggen, og jeg har opdateret API og ændrede API nøglerne 3-4 gange, men den skriver følgende i loggen

  • error:
    • type: "invalid_request_error"
    • message: "Invalid source object: must be a dictionary or a non-empty string. See API docs at https://stripe.com/docs"
    • param: "card"

Håber der er en som kan hjælpe.

Vh.

Jacob

CleverDeal.dk, Partner

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Viborg
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nu har jeg slået det fra, da der ikke er nogen grund til at kunderne forsøge at købe via en betalingsgateaway som ikke fungerer.

Men ja, jeg har slået det til, når jeg tester om det fungere.

Vh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk, Partner

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)