Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af varepartier/restpartier

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at komme igang med at købe og sælge varepartier/restpartier. penge er ikke det helt store, men jeg ville meget gerne høre hvad folk ligger inde med. Jeg er åben for stort set alle produkter. Jeg har kigget meget både på DBA og de gule sider, men jeg føler ikke, at jeg kan finde det rigtige.
Jeg håber at der er nogle Friske aminoer, som kunne hjælpe mig med mit lille projekt.  

Mvh Alexander 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har søgt alle de forkerte steder

Som 17-18årig kunne det være interessant og give gode penge hvis du kan skaffe en trailer, så tag dine venner med hen til din lokale ophugger eller undersøg om der findes nogle store bil kirkegårde i nærheden.
Gamle luxus/muskel er = guld i dele
Vinduer-motor-læder kabine-alu fælge-radio-udstødning

der er også et voldsomt marked for virksomheder som går konkurs og brænder inde med et kæmpe varelager fordi at de tog lån da de købte det

du kunne også starte din egen import fra Rusland med f.eks vodka  fordi at Rublen er faldet med næsten 50% ;)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg har 3 kasser (a 24 stk. = 72 i alt) af HAMA Sevilla Decor billedrammer. De er nye og indpakket.

Du kan se dem på linket forneden. Mine er størrelse: 21 x 29,7 cm

http://www.cinemagic.dk/shop/hama-sevilla-decor-377903p.html

Jeg skal bare af med dem, så kan sælge meget billigt :)

MVH Filip :)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Nu håber jeg ikke at Alexander bliver fornærmet, ved at jeg byder på et tilbud i hans tråd :)
Jeg kunne være interesseret i at købe samtlige 72 billedrammer, hvis vi kan finde en skarp pris så du kan slippe af med dem på én gang.
Alt afhænger af prisen, så hvor hårdt kan jeg presse dig før det gør for ondt? :)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Kan du skrive en besked til mig (jeg tror ikke jeg kan skrive til dig da du har deaktiveret det?) så kan jeg give dig en pris :)

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeh har en del forskelligt, lige til at komme igang med.

Er der andre så send en PB med jeres mail

mvh Michael 

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du er cvr registreret og kan faktureres så send mig en mail på palle@7ofdiamonds.dk så kan jeg sende dig nogle muligheder til gode priser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)