Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendte mærker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skal til at starte en webshop, hvor jeg skal sælge tilbehør til bla iPhones og GoPro. Jeg er meget i tvivl om hvad der er af regler. Jeg har i hvert fald tænkt mig at købe nogle opladere, høretelefoner og adaptere til iPhones, som jeg er meget i tvivl om er lovligt at sælge, da det er Apple. Det samme med forskelligt GoPro udstyr. Håber i kan hjælpe mig!

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig nogen kan hjælpe. Det ville hjælpe mig meget.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med JOhn. Dom hovedregel, hvis noget lyder for billigt, så er det for billigt.. Der er som hovedregel ikke ret meget avance på Apple udstyr. 

Ved det er fristende at købe fra dhgate, alibaba og alixpress.. Men mit råd er nok at finde en tysk eller britisk wholesale, som kan så inde for at det er originalt. Vil sgu nok være det nemmeste for dig i starten

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det også sådan med adaptere, som ligner iPhones adaptere. Og hvad med høretelefoner?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mixo555:

Er det også sådan med adaptere, som ligner iPhones adaptere. Og hvad med høretelefoner?

yep... same deal

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det hele er ok, hvis jeg er sikker på det er fx apples produkter, og ikke nogle kopier? Hvad er der af regler for sådan noget. Er ny i det her. Jeg har hørt noget om man ikke må bruge deres navn på hjemmesider passer det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

så må du google parallelimport (kun lovligt hvis du har købt varen i EU - ikke uden for EU uden producentens tilladelse) men - det er næppe appels produkter - de er ikke sådan lige til at købe så regn ikke med det - og du må ikke bruge apples logo eller tekster på din side det er korrekt selv hvis det er apple produkter, uden deres tilladelse - men gerne et billede du selv tager af produktet. 

Ellers er det bare at gamble på du har fundet originale apple produkter (og gopro) du kan sælge i konkurrence prismæssigtmed apple og se om den går - jeg skal da ikke stoppe dig.

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 100% dit ansvar at det du sælger er originalt. 

Husk diverse oplader kabler, kun virker begrænset tid når det er kopier (Tjek MFI Cerf.). 

Så selvom ting ligner, så er det langt fra sikkert at ting også virker. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt eksempel, er at jeg har købt en del uoriginale iphone kabler hos hhv. Dixons og Currys her i UK. Og sjovt nok, så virker de kabler til flere hundrede kroner pludseligt ikke mere.. Så selv de store spillere kan ikke engang følge med! Apple er ikke sjov at deale med. 

Se evt priser på Amazon - det er presset helt ned i ingen ting. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)