Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på købsflow samt design på haandlavet.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at lancere en opdateret version af vores hjemmeside, i den forbindelse har vi nu har fjernet kravet om at man skal registrere sig som kunde.

Før den bliver lagt online vil jeg dog gerne hav ris/ros fra Amino da jeg sikkert bare har stirret mig blind på den nu.

Siden kan se på http://l.haandlavet.dk/ og lav bare ordre systemet er sat i test tilstand. Dankort gatewayen er sat til at test godkende alle gyldige kort :)

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte så du får det bare i den rækkefølge jeg kommer i tanke om det Smile.

Umiddelbart en utrolig uoverskuelig side. Man kommer ind på en forside der for det første fylder hele skærmen, og dernæst er proppet med ting og sager, hovedsaligt tekst, som der ikke er nogen umiddelbar sammenhæng i. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og begynde når jeg kommer ind på den side.

Ja det er sådan set det eneste jeg kan sige i første omgang. Der mangler struktur på siden

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give Gadensgaard ret. Der mangler simpelthen struktur på din side. Du kan løse det problem ved at skære næsten ALT tekst væk, jeg er dog ikke din målgruppe, men generelt gider kunder ikke læse mere end 5 liniers tekst som intro til en webshop. Dernæst skal du have nogle fede og lækre billeder, altså billeder som har en "ud-af-skærmen-effekt". Vis dine vinder-produkter frem. Smile

Til sidst er jeg ikke helt vildt med din "START HER" flash menu. Kunder kan nemt op til flere gange komme til at bevæge musen uden for menuen og dermed skal starte forfra med at gå ind til dine produkter. Derimod kan jeg meget bedre lide at dine produktgrupper er listet som tekst oppe under banneret, som du også har gjort, i hvert fald ved nogen af dem.

 Håber du kunne bruge det...

Mvh. Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre. Struktur er nøgleordet, det er et stort uoverskueligt rod. Og skær så 90% af teksten væk på forsiden.

Fjern også login, det er kun en forhindring for dine kunder.

På med vanten....

Mvh

Jean

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde sgu ellers lige sat tid af til at skrive lidt ordentlig feedback på et site eller to, men mistede lysten da jeg ramte forsiden.

Ked af at sige det, men det der er ikke optimalt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at jeg fik stirret mig blind på at forsiden "bare" skulle ændres, er nu ved at lave en mere "light" udgave og vender tilbage når jeg mener den er klar.

 

På trods af at siden langt fra er optimal så har jeg dog en konverteringsrate på 2-3% så en ændring skulle jo gerne gøre det tal højere :) 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvem der har fået den der idé med "Start her" på webshops - men vedkommende må utvivlsomt være mindst lige så dum som ham, der opfandt brugerlogin på webshops eller ham der fandt på at man skal betale for plastikposer i indkøbscentre!

Hver gang, jeg støder på en shop, der er bygget op på den måde, går der mindst et minut før jeg fatter hvordan jeg finder en produktoversigt. Var jeg ikke kommet fra amino, og vidste, at det var en webshop du havde, havde jeg sgu aldrig fundet ud af det..

Jeg må dog sige, at jeg er noget imponeret over din konverteringsrate. Har du måske en del tilbagevendende kunder? Eller hvad mener du den skyldes?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias

 

"Start her" er også noget der bliver lavet om når jeg har tid.

 Vi har meget loyale kunder, og på trods af at vi indtil videre har krævet at man skulle registrerere sig som kunde, så har vi kunne holde konvereteringsraten

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

"Start her" blev lige hacket om en sen nattetime, men den mangler dog stadig lidt polering :) 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)