Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv Kritik på ny webshop.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler væsentlig informationer i jeres betingelser.... gider ikke til og notere de mange punkter ned, desværre men det er virkelig meget!

Lidt dumt man skal vælge "region" når man skal indtaste adresse, for det bruges ikek i dette land, og hvis ens by ikke er på listen....kan man så ikke handle hos jer, vil man jo tænke.

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan shu meget godt lide ideen med at fokuserer kun på internet kabler, hvis bare seo'en er der så skal ordene nok komme. Jeg synes der mangler lidt mere at fylde ud i footeren i højre side, det kunne være hvor langt tid leveringen er eller et trustpilot logo.

 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke hænge mig op på det, men

Google Fibernet skal det ikke bruge andre kabler?

Den dag jeg kan få google fibernet skal jeg også have det og hvis jeg skal have nye internet kabler skal jeg bruge 50m 25m 10m 5m

Hvis jeg husker rigtigt ser jeg et KÆMPE MARKED! du vil kunne tjene en hurtig million hvis du forstår at reklamere de steder hvor at hurtigt internet er et, ´´must´´

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tillykke med den nye shop.

Jeg vil anbefale dig at sætte Post Danmark Vælg selv modul på så du kan tilbyde dine kunder billig og let levering til Udleveringsstederne. Du kan hente modulet gratisk her: www.vconnect.dk/vaelg-selv-modul/

Såfremt du går efter erhvervskunder kunne Erhvervslevering også være en idee for dig.

Held og lykke med shoppen! :)

MVH Thomas

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Addictive Media Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Køre slide show lidt langsomt ellers tager du opmærksom væk fra produkter som du prøver at sælge.

Prøve den her som jeg lige blevet færdig med : www.xpressfragt.dk

mvh

singh 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)