Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv Kritik på ny webshop.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen!

Så blev min webshop færdig, og jeg vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, så jeg ved hvad jeg skal arbejde på!

http://internetkabler.dk/

Mvh
Martin Fjord 

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Så fik jeg lige kigget på dit side.

Jeg vil ærligt sige, at du skal have gjort en del ved dit grafiske udtryk. Hvis du ikke selv kan lave et flot theme til din shop, så køb et på f.eks. templatemonster eller en anden side. I øjeblikket så virker din side meget amatør-agtig og utroværdig. Det vil gøre at folk ikke har lyst til at købe hos dig.

Derudover så er der jo ikke behov for at vise ex.moms prisen. Det er flot irritation for øjet. B2C køber alligevel altid ind med moms.

Der er en masse ting man kan optimere på. Men start med at få en flot grafisk profil, så kan vi tage resten derefter.

Held og lykke med shoppen!

Hilsen
Martin - www.kostportalen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et marked for én type kabler? Umiddelbart sammenligner jeg med av-cables, hvor man jo kan få alt mellem himmel og jord.

Er det ikke lidt misvisende at kalde det internet-kabler? Det er jo netkabler - man er ikke garanteret internet-forbindelse bare fordi man bruger et af dine kabler :)

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan tilknytte mig lidt til de andres kommentarer... Dog mangler de at nævne:

 

Ikke for at være grov, men der bør der kigges på... En dansk stil er nemmere at gå til. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

netværkskabler.dk er også tilknyttet, men jeg valgte at sætte selve siden op på internetkabler.dk :)

Det med navnet har været meget med i min eftertanke, men da seo optimering ikke er bedste venner med æ blev det internetkabler.dk

Der er et mindre marked indenfor den type kabler, men det handler om hvordan man promoverer og kommer ind på markedet på den helt rigtige måde. Men jeg takker for din feedback :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for at bruge lidt af din tid på feedback på min side :)

Det grafiske er jeg helt klar over! Jeg arbejder selv til dagligt med IT, og har html/css/php samt photoshop tilknyttet den vej over, men jeg har haft en masse ting at se til, så derfor blev det udgivet ud fra det std. webdesign hvor jeg selvfølgelig vil optimere det så det kommer til at se pænt og indbydende ud!

Det med ex. moms har du helt ret i! Det vil jeg kigge på hurtigst muligt! :)

Mvh
Martin Fjord 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Martin,

Tillykke med din nye webshop!

Der er allerede nævnt det grafiske - der mangler nogle ting, før jeg vil kalde den fuldstændigt.

Nogle ting, som jeg mangler er f.eks. kortoplysninger: De må meget gerne være mere synlig på siden end de er. Jeg ville nok også tilføje nogle flere informationer om webshoppen og hvem der står bag - blot for at gøre den mere personlig.

På forsiden synes jeg at slideren skifter alt for hurtigt - Ved specielt det første, tror jeg der er mange der har svært ved at læse hvad der står, da der sker rigtig mange ting på det banner.

Under slideren, har du endnu et element som bevæger sig. Du skal passe på - din side kan hurtig komme til at virke for uoverskueligt. Desuden ville jeg nok tilføje nogle flere informationer om de produkter du lister der - f.eks. varens navn og pris.

Under dine produktkategorier, hvor du lister dine produkter: Her savner jeg i den grad, at du synliggøre dine priser meget mere, end du gør nu. Det virker nærmest som om at du prøver at skjule dem. "Tilføj til kurv" knappen, vil jeg ændre til en anden farve - f.eks. en grøn eller blå, blot så den skildre sig ud. Det giver blikfang på det du egentligt gerne vil have kunden til - at ligge produktet i kurven.

En anden ting, som jeg synes du bør overveje meget kraftigt - din checkout. Jeg bed mærke i at du lod brugeren indtaste kort oplysningerne direkte på din side, selvom at du ikke benytter dig af en ssl forbindelse, for at sikre de oplysninger - jeg kunne se at du benytter dig af stripe. Jeg ville nok overveje og se om det ikke kan sendes til et sikkert vindue. Og i forbindelse med kortoplysningerne, savner jeg at "Bekræft ordre" er en faktisk knap og ikke bare et link med et script på.

Det var umiddelbart det.

God aften,

Torben, partner
www.ubuqo.dk

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg takker mange gange for din feedback og det hele er med i tænketanken!

Jeg arbejde som det vigtigste på designet, og hertil vil alle rettelser på alt hvad angår priser/text og alle de rettelser i ellers kan komme på! :)

Jeg har rigtig meget i tanke at få et ssl certifikat på hele webshoppen, og det bliver nok den endelige løsning, men hvis ikke skal betalingen nok også i et sikkert ssl vindue for sig selv.

Mvh
Martin Fjord 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Http/https skræmmer dine kunder 

E-mærket-Trustpilot

Vis at siden er Hacker sikret ((bitdefender))

Lav en 20% rabat hvis du deler de vare som kunden har købt ((min 24 timer))

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tillykke med din shop, godt gået

Slidren syntes jeg er alt for hurtig, især med baggrund på det tilbud du har kørende, det er ikke til at nå at læse hvad det indeholder før den skifter videre.

Produktslideren i bunden syntes jeg du skulle fryse så folk selv kan scrolle mellem produkterne, eller sker der for meget på forsiden syntes jeg.

Der er lidt småting med det grafiske, men det er allerede nævnt.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)