Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den danske butik Normal sælger mærkevarer til kopipriser (ved import indenfor EU)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Dette er mit første opslag, så jeg håber i kan hjælpe mig :).

Den danske kæde Normal har meget store butikker i Kbh og Århus. De sælger virkelig mange forskellige dagligvare - alt fra Skittles til hår produkter. Da jeg var inde i deres butik kunne jeg slet ikke forstå hvordan de kunne sælge deres varer så billig uden at få et kæmpe underskud. Derfor besluttede jeg mig for at lave lidt research. Det de skriver på deres hjemmeside (http://www.normal.dk/index.php/om-normal) giver jo egentlig meget god mening. Jeg forstår bare ikke hvordan de finder deres leverandøre (da græsk ikke ligefrem er et nemt sprog) og hvordan de importerer det til Danmark. Jeg skal snart åbne en ny linje med bla. slik, chips og chokolade, og det kunne give mig kæmpe besparelser (og dermed også lavere priser til mine kunder) hvis jeg kunne finde de samme grossister/leverandører. Jeg håber der er nogen der kan forklarer mig dette og hjælpe mig. På forhånd tak :).

Mvh. Johan 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Johan V.:
Jeg skal snart åbne en ny linje med bla. slik, chips og chokolade, og det kunne give mig kæmpe besparelser (og dermed også lavere priser til mine kunder) hvis jeg kunne finde de samme grossister/leverandører

Det skal du så ikke lige regne med at du får noget ud af. 

Det dyrere ved slik og chokolade er den punkafgift varerne er pålagt med, som du skal betale til SKAT ved import

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)