Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bombardement af seo og adwords sælgere og jeg hopper i med begge ben. Gode råd søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg arbejder som "online marketingkonsulent" med mange års erfaring i SEO...  

Konvertering:

En lille kommentar til dit Adwords forbrug, så har du jo reelt haft trafik på din siden men intet salg (næsten)...

Du kan bruge din adwords kampagne til at se hvordan din side konverterer.. det er jo lidt nøglen for dig fremadrettet sådan du ikke begynder at bruge en masse penge på SEO m.m., altså at din side konverterer besøgende til ordre! 

Jeg syntes det er en fin side med et godt sortiment, men selv om dine produkter er interessante, skal du tænke på at dine brugere elsker at købe besparelser!!

Når du har leget med din side og fundet frem til en tilfredsstillende konvertering, så kan du begynde at bruge penge på folk som mig eller en af mine kollegaer.

Mvh Peter

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og hvis de lover en første plads på Google så smid røret på. De kan ikke love noget, de kan kun prøve.

Men jeg er af Den opfattelse at man skal holde sig fra de firmaer som ringer folk op og prøver at få dig som kunde.
Find det firma du vil arbejde sammen med selv.
og inden du underskriver noget så spørg evt. Folk her på Amino om de kender firmaet og om andres erfaringer med dem.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Bjarke Klüwer:

Jeg ved ikke, om du er interesseret i helt at slippe for disse sælgere.

Her er opskriften i hvert fald, så har du muligheden.

  1. Gå ind på www.virk.dk og log ind.
  2. Gå til din virksomheds stamdata.