Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bombardement af seo og adwords sælgere og jeg hopper i med begge ben. Gode råd søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg arbejder som "online marketingkonsulent" med mange års erfaring i SEO...  

Konvertering:

En lille kommentar til dit Adwords forbrug, så har du jo reelt haft trafik på din siden men intet salg (næsten)...

Du kan bruge din adwords kampagne til at se hvordan din side konverterer.. det er jo lidt nøglen for dig fremadrettet sådan du ikke begynder at bruge en masse penge på SEO m.m., altså at din side konverterer besøgende til ordre! 

Jeg syntes det er en fin side med et godt sortiment, men selv om dine produkter er interessante, skal du tænke på at dine brugere elsker at købe besparelser!!

Når du har leget med din side og fundet frem til en tilfredsstillende konvertering, så kan du begynde at bruge penge på folk som mig eller en af mine kollegaer.

Mvh Peter

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og hvis de lover en første plads på Google så smid røret på. De kan ikke love noget, de kan kun prøve.

Men jeg er af Den opfattelse at man skal holde sig fra de firmaer som ringer folk op og prøver at få dig som kunde.
Find det firma du vil arbejde sammen med selv.
og inden du underskriver noget så spørg evt. Folk her på Amino om de kender firmaet og om andres erfaringer med dem.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Bjarke Klüwer:

Jeg ved ikke, om du er interesseret i helt at slippe for disse sælgere.

Her er opskriften i hvert fald, så har du muligheden.

  1. Gå ind på www.virk.dk og log ind.
  2. Gå til din virksomheds stamdata.
  3. Klik et flueben i boksen "Reklamebeskyttelse i CVR".
  4. Indtast hvilken dato ændringen skal gælde fra og klik "Fortsæt".

Så undgår du opkald fra telefonsælgere og reklamer i posten fremover.

 

Det er ikke den store hjælp Bjarne ......

Det er blot en beskyttelse mod de der har lavet udtræk via CVR registret.

Alle andre der har fundet dig, f.eks via googla, hjemmesiden mv. , kan frit kontakte kunden.

Jeg bliver aldrig kontaktet af sælgere længere, så for mig virker det perfekt. Antallet af telemarketingfirmaer der bruger tid på at finde kundeoplysninger fra andre steder end CVR virker for mig til at være få/ikke-eksisterende.

Men prøv det selv, hvis du er interesseret i at undgå telefonsælgeropkald. Hvis du ikke slipper for telefonsælgere efter at have bedt om reklamebeskyttelse via CVR, kan du jo altid slette anmodningen igen Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:
Jeg bliver aldrig kontaktet af sælgere længere, så for mig virker det perfekt

 Det er jo "perfekt" :)

Men, det var nu mere fordi du lød som om det var lovgivning jeg kommenterede at det ikke stemte helt.

Men cool at det virker alligevel.

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Jeg ved ikke, om du er interesseret i helt at slippe for disse sælgere.

Her er opskriften i hvert fald, så har du muligheden.

  1. Gå ind på www.virk.dk og log ind.
  2. Gå til din virksomheds stamdata.
  3. Klik et flueben i boksen "Reklamebeskyttelse i CVR".
  4. Indtast hvilken dato ændringen skal gælde fra og klik "Fortsæt".

Så undgår du opkald fra telefonsælgere og reklamer i posten fremover.

Det har jeg også gjort da jeg oprettede mit firma, men jeg har stadig en del telefonsælgere i røret.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du bruger flere kanaler til at skaffe besøgende til din butik. Selv om du har fået en god placering på Google betyder det ikke at du altid vil kunne holde denne placering. Jeg har i tidens løb set indlæg herinde hvor man har baseret hele sin forretning på besøgende fra eksempelvis Google og lige pludselig har Google ændret på hvad der skal er vigtigt i rankingen, med det resultat at de har mistet deres gode placeringer og fået reduceret deres indtægter til en brøkdel af de tidligere. Derfor vær aldrig afhængig af en enkelt kanal.


En anden vigtig ting er at du skal altid sørge for at du kan måle resultaterne af de indsats. Så når nogle vil sælge dig SEO, Adwords skal du være sikker på at pakken også indeholder hvordan du kan måle resultaterne.

Det er som de andre også har nævnt at du selv sætter dig lidt ind i SEO så du selv kan bedømme kvaliteten af deres arbejde/tilbud. De kan f.eks. tilbyde dig til tilmelde din side til 500 sites, men det er ikke sikkert at du i det hele taget kommer med, og i nogle tilfælde kan du risikere at de rent faktisk har negativ indflydelse på din placering.

Du skal også være sikker på at de rent faktisk arbejder for dig og binder dig til dem selv. Jeg har set eksempler på at man har linket til landing pages som SEO firmaet ejede, og i det øjeblik kunden opsagde abonnementet så var alt det SEO arbejde de havde lavet væk. Det vil sige at reelt binder de dig til deres firma.

Det siger sig selv at du skal sortere den slags leverandører fra, sammen med dem der lover hurtige løsninger. SEO er et langt sejt træk, og hurtige løsninger har en tendens til at give negative resultater på langt sigt.

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Jeg er PT i gang med at læse en masse. Derudover ringede jeg til min udbyder, der tilbød mig et møde omkring seo på min side. Så må vi se om jeg bliver klogere der. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)