Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forslag til webshop søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min ven og jeg har besluttet os for, at kaste os ud i det spændende liv som iværksættere. Vi ønsker at åbne en webshop, hvor igennem vi skal sælge franske kosmetiske produkter fra Lothantique, så som håndcremer, lotions og sæber.

I den sammenhæng har vi nogle enkelte ønsker, som vi håber på at kunne få indfriet og inkluderet i vores webshop:

- At webshoppen er nem at finde rundt i

- At webshoppen er brugervenlig

- At webshoppen indeholder et moderne layout

- At webshoppen kan bære og udstråle det 'brand', som vi ønsker

Jeg forestiller mig, at der må ligge noget udfordring i at få en webshop til at afgive en bestemt udstråling, hvorfor vi selvfølgelig er klar med yderligere detaljer om hvilket brand vi ønsker at vise frem. 

Mit spørgsmål til jer er, om I har erfaring med nogle webshopdesignere, som kan opfylde ovenstående ønsker? Og hvad tror I, at prisen ville være for sådan et stykke arbejde?

Jeg har prøvet at kigge på nogle af mulighederne på forhånd, men ville meget gerne høre om I har noget, som I kan anbefale.

Tak og mvh.,

Frederik Scharffenberg-Kjær

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig spændende.

Jeg kan anbefale Typoart: http://www.typoart.dk/ 

Ellers er der vsi-group, der holder til i Thailand, men med danske konsulenter.

Held og lykke med projektet..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I betragtning af, at det er første gang I skal starte en webshop, bør I nok gå efter et theme til fx WordPress eller Magento. Det er en fin måde at komme hurtigt (og billigt) i gang på, og I får rigtigt meget for pengene. Tag eventuelt et kig på ThemeForest.net.

Når I så er oppe at køre, og kan se, at der virkeligt er et marked, kan I eventuelt overveje at få lavet jeres eget design - men lad være med at bruge penge på det fra starten af. De gode (færdige) themes kan faktisk tilpasses jeres ønsker utroligt meget.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for dit hurtige svar!

Jeg har noteret VSI-group ned som en god mulighed, i tilfælde af, at vi får brug for noget professionel hjælp, da de ser ud til at leve godt op til de ønsker jeg stillede.

Mvh.

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe! Også en tak til dig for dit hurtige svar.

Vi prøver at lege med det selv først, som du foreslår. Vi har valgt at prøve at kaste os ud i noget Wordpress. Dertil har vi valgt smartweb.dk til at hoste webshoppen, da de i deres tilbud også tilbyder professionel sparring til webshoppen, for at vi forhåbentlig at kunne snige os uden om nogle af begynderfejlene :-)

Tak og mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer :)

VSI arbejder i Prestashop mens Typoart bruger Megento. Kan klart anbefale begge to.

 

Held og lykke med det!

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan varmt anbefale bricksite.dk . Systemet er dansk og har en masse muligheder. God til opstart og let at bruge. Det er et billigt alternetriv til iværksættere. I kan få All inklusive for kr. 480,00 pr. år, modul til onlinebetalig kr. 600,00 pr. år. Dertil kommer betalings system fra DanDomain og nedrustningsaftale med NETS for at modtage Dankort.

Cirkaprisen for en webshop hos bricksite.dk lander på kr. 367,16 inkl. moms. Dertil oprettelse til Nets kr. 1250,00 og oprettelse til DanDomain på kr. 248,75 - de sidste to beløb skal kun betales denne ene gang.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)