Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg din virksomhed lettere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For det første vil jeg gerne sige rigtig mange tak til alle dem der bruger Amino Virksomhedsbørs! Det er vi meget taknemmelige for og det giver os motivation til at blive ved med at udvikle på servicen og hjælpe endnu flere med at få solgt deres virksomhed eller købe deres nye iværksætter eventyr. 

Vi laver RIGTIG MEGET på virksomhedsbørsen lige i øjeblikket og vi har blandt andet lige lavet et helt nyt brugersystem samt lavet hele sitet responsive, så det er lettere at tilgå fra Mobil og tablet.

Derfor har vi lige nu brug for din hjælp! 

Hvis du oplever fejl på virksomhedsbørsen må du meget gerne skrive dem her eller sende til nro@amino.dk (eller hvis du har forslag til forbedring for den sags skyld)

Vi leder både efter "show-stoppers" men også bare brugervenlighedsfejl eller ting der ikke giver mening. 

Vi tester selvsagt også selv men man kan let stirre sig blind på sin egen service. 

Så lad os få alle fejl frem, så vi kan få rettet dem hurtigst muligt og gøre det endnu lettere for iværksættere at sælge deres virksomhed! 

Vi ved at nogle de sidste par dage skulle have haft problemer med at oprette annoncer. Det skulle dog være løst nu, så det er altså nyere fejl vi leder efter.

På forhånd rigtig mange tak for engagementet! 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at der ingen fejl er ? :-) 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu det kun en time siden du skrev dit første indlæg, så ro på nu, folk skal vel lige kigge det igennem, altså dem som har en interesse i den ;-) 

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne kontakte en virksomhed med basisprofil - Jeg køber VIP, får kvittering per mail, alt ser ud til at være i orden.... MEEEEEEN.

Jeg kan stadig ikke kontakte basisprofilen. Jeg bliver IGEN bedt om at betale VIP. 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gebfandet

Mange tak for din tilbagemelding!

Er det et problem du har lige nu ? 

Kan du ikke sende dine login informationer til nro@amino.dk ? så kigger jeg på det med det samme

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gebfandet

Du har nu fået aktiveret dit VIP medlemskab!

Fordi du er med til at gøre Amino Virksomhedsbørs bedre ved at indrapportere fejlen har du også fået 20 dage ekstra VIP gratis :-) 

Tak fordi du skrev ind. 

Hvis der er andre der oplever fejl hører vi meget gerne om det! 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er flere der oplever fejl efter vores nye brugersystem og responsive design er kommet online så hører vi stadig meget gerne fra jer, så vi kan få dem rettet! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)