Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgning efter en APP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Heuthen (DE)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at der er flere herinde, der er i gang med at lave og programmere en eller måske flere apps. Hvor eller hvordan kan man undersøg om det man er i i gang ikke allerede ligger i en eller andet app-store? Please hjælp, for det er jo et større arbejde, og hvis der er en der lidt tidligere har lavet det samme, er det jo "spildt" arbejde.

Carpe diem

Kim

 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kim

Der ligger rigtigt mange app i appstore, både hos Apple og Google play, det bedste du kan gøre er nok at benytte deres standard søge-funktionalitet, og eventuelt kigge i de kategorier hvor du mener din app bør ligge.

Men når det er sagt skal du ikke være nervøs hvis der allerede ligger én eller flere - der er lavet rigtigt mange app's, de fleste kommer sjældent ud til ret mange. Faktisk er det, at der ligger flere app's tegn på at du har fat i en god idé, specielt hvis nogle af dem et rimeligt download antal, og også gerne nogle der koster penge, det beviser der er et marked.

Og jeg vil gå så vidt som til at påstå at hvis du ikke kan finde en app der ligner din lidt (måske vinklet lidt anderledes) så er det måske ikke nogen god idé alligevel, og så vil det nok være "Spildt arbejde" - vi er rigtigt mange der får rigtigt mange gode ideer hele tiden, så det med at din idé skulle være både vildt god og helt unik, er (undskyld) meget usandsynlig.

Det du skal sørge for er, når du går i gang er at lave det bedre end de andre (det er ofte ikke ret svært), her skal du starte med at tænke markedsføring ind i dit projekt, det er som regel det der gør forskellen.

//Morten

 

Fra Heuthen (DE)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, jeg har været "væk" fra Amino længere tid,d erfor det sene svar (sorry). Mnange tak for dit svar. Det med markedting ved jeg stort set intet om, jeg vil bare gerne have mit spil på "gaden".

Carpe diem

Kim

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)