Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at færdiggøre SHOPIFY webshop - mangler ca. 20-25%

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger en erfaren bruger af SHOPIFY som hurtigt kan færdigøre vores webshop.

Vi har arbejdet på den længe, kan godt bruge Shopify på rimeligt bruger niveau og ved hvordan det skal se ud, men mangler tid til at færdiggøre siden

Den skal i luften senest den 1/3 2015. 

Skriv hvis du gerne vil hjælpe et par kreative ildsjæle, som bare gerne vil igang 

Kontakt på buusogeriksen@gmail.com

Vi glæder os til at høre fra dig

Mvh

Michael Buus

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det kan jeg garanteret godt hjælpe dig med. Jeg arbejder med shopify og har min egen webshop i Shopify. Jeg er også Shopify Partner. 

Jeg har sendt dig en mail.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mette

Jeg vender lige tilbage senere..

mvh

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Cosina ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi har lige startet en webshop op på Shopify-platformen, så har efterhånden lidt erfaring med at outsource til Shopify eksperter. I den forbindelse har vi haft en australsk Shopify ekspert til at lave nogle ændringer. Han hedder Jason Bowman, og du kan finde hans kontakt her http://shopify.expert/. Han er super dygtig og er virkelig hurtig. Dette betyder også at han kan være betydeligt billigere end programmørere i fx Asien, selvom hans timepris er højere. Han er en travl mand, men er super serviceminded og har forstået alle vores forespørgsler, i modsætning til andre programmørere vi har haft inde over projektet.

Held og lykke med dit projekt.

Mark

Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mette Jeg kan se at du arbejder med shopify og har måske meget erfaring med den. jeg har en webshop hos shopify med theme MINIMAL og den er næsten færdig. Der er bare nogen små ting der skal på plads. Jeg har også  brug for en der kan tjekke min stripe betalings løsning er godt sat op. er det noget du kan hjælpe med? jeg bor i københavn. Hvis du kan eller kender nogen der kan hjælpe vil det være fantastisk. jeg håber snart at høre fra dig. Du må også gane ringe på 26189992

mvh Eugène

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)