Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på nyt logo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg syntes at kunne huske, der engang var tale om en side, hvor man kunne få tilbud på at få lavet sit logo. Hvor de forskellige kom med færdige forslag til logoet, og så kunne man bare vælge, den man ville have, og kun betale for den ene.

Findes den service/side stadig?

Jeg kunne godt tænke mit et nyt logo til min tapet webshop www.nicetapet.dk og et tilbud på det Yes

Mvh
Michael Haahr

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det kan du på 99designs.com. Ulempen ved at opslå opgaver op på sider som denne er, at de fleste af forslagene ikke er lavet fra bunden. Mange henter symboler ned fra nettet i vector og bruger dem med et firmanavn de tilføjer til, uden at man faktisk aner det selv. Prisen man udlover til bedste design afgører også hvor mange entries man får & hvilken kaliber man får foreslag fra. En rutineret designer som kan sit kram bruger sjældent sin tid på opgaver hvor der udloves et lille beløb. Hvis prisen er lille vælger mange ikke at deltage derfor forudsættes der, at man er forberedt til at ofre en god sum for at gode designere træder til. Hvis du ikke finder hvad du skal bruge, vil jeg gerne løfte opgaven for dig til en rimelig pris.

Jeg er uddannet multimediedesigner & jeg sagtens lave flere forslag til dig. Du betaler ingenting før at du selvfølgelig er tilfreds. Jeg kan træffes på e@baru.dk.

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det lyder rigtig spændende. Jeg har et par rigtige dygtige venner der kunne være interesseret i at hjælpe dig med at få det lavet.
Skriv til mig på: johanmunch@yahoo.dk så kan vi finde ud af det. :)

Med venlig hilsen
Johan Munch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)