Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskæring af magnetskive

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går med nogle tanker om at lave nogle prototyper at et produkt jeg er i gang med at designe. Jeg har lavet nogle 3d modeller af det, og har også nogle low fidility prototyper af det. Men det kunne være fedt at se det som et færdigt produkt. Jeg skal have skåret et design ud i aliminum, titanium eller noget i den dur, som skal sættes sammen med en magnetplads. Er der nogle som ved hvor man kan få skåret sådan noget ud henne, hvem man skal kontakte, eller hvordan sådan noget foregår?

mvh Mads

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Jeg skal have skåret et design ud i aliminum, titanium

Der er virkeligt stor forskel på pris og hvem der kan arbejde i de to materialer, har selv en gang søgt nogen der kunne arbejde i titanium hvilket ikke var nogen let opgave.

Med hensyn til magneter kan du prøver Hindsbo magneter eller Lika.  www.magneter.dk   www.lika.dk

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt første sted er offentlige FabLabs som har faciliteter til mange af disse ting, men i prototype sammenhæng kan du stortset gå ind til ethvert maskinværksted og få bøjet, drejet, fræset noget.

Hvis det er til serieproduktion skal du dog høre meget efter designløsninger der gør det lettere at producere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)