Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Iphone 4S

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - ja, jeg ved godt, at emnet måske ikke er så "iværksætteragtig" - derfor også sat i cafeén Wink

Men måske der er en "iphone-nørd", som hurtig kan svare på nedenstående.

Jeg har forgæves søgt telefonen igennem og vejledning, men uden nævneværdig resultat.

Mit spørgsmål går på omstilling af indgående opkald.

- På andre telefoner, som jeg før har haft, har jeg haft mulighed for at indstille tiden et opkald skulle ringe (fx. 10,20, 30 sekunder) førend det blev omstillet til telefonsvarer. Kan man ikke det på Iphone 4S ?

- Da jeg har siddet og undersøgt telefonen, kan jeg se at jeg intet sted og på noget tidspunkt har opsat den til omstilling til min telefonsvarer. Men det gør den åbenbart af sig selv, når den får info fra teleoperatøren?? - Under alle omstændigheder, så leder jeg også efter, hvor jeg kan framelde omstillingen, så den slet ikke omstiller, men blot ringer ud.

- Og ligeledes kan jeg huske fra andre telefoner, der havde jeg også mulighed for at bestemme i hvilke situationer, den skulle omstille. Det kunne f.eks. være hvis den var udenfor dækning, hvis den var optaget, hvis ikke jeg besvarede indenfor x sekunder osv. Heller ingen mulighed på Iphone 4S?

På forhånd mange tak for forhåbentlig noget ekspert viden Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Any

Tja - det ser jo faktisk ud til at du der har fundet noget brugbartWink

Det undrer mig blot, da jeg på de seneste andre telefoner jeg har haft, selv havde muligheden for alle disse opsætninger direkte på telefonen. Blot ved at sætte et flueben i forskellige muligheder. 

Nå - men tak for dit link

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)