Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle hos mig?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Miles Madsen:

Hej Mikael

Tak for feedback, ved du helt præcist hvilke funktioner Photoshop bruger på det der webhalløj, har kigget lidt på det, ser umiddelbart ud til at være et større arbejde hvis jeg skal til at lave actions på alle de funktioner, er der en hurtigere måde at gøre det på? :-)

På forhånd tak!

Photoshop giver dig mulighed for at vælge antal farver og andet for dit billede, så du opnår en mindre filstørrelse, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Det gør ikke det store ved din hjemmesides loadtid, hvis du kun har 10 billeder i alt på sitet. Men hvis du har 500 billeder fx, som en webshop jo sagtens kan have, kan billedernes størrelse pludselig gøre en stor forskel.

Lad os nu sige, at I skal have alle jeres produktbilleder gemt til webbrug. Hvis jeg var jer, ville jeg samle alle disse billeder i én mappe. Åben herefter et af billederne i Photoshop, og gem igennem "Save for web ..". Benyt Actions-panelet til at fange dine indstillinger. Nu kommer det tidsbesparende element, nemlig Batch-funktionen, der gør det muligt for jer at gemme resten af billederne i mappen med de samme indstillinger - på én gang. Herved slipper I for at gemme ét billede af gangen. Sparer en masse tid.

Find en Photoshop-haj til opgaven, hvis I ikke selv er kendte i programmet :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er egentligt enig i overstående som andre har skrevet. Jeg kan give lidt input på billederne istedet for.

Nu ved jeg ikke om jeg bemærker det fordi jeg selv tager rigtig mange billeder. Men der er en del af billederne som ikke sælger sig selv så godt. Jeg har lige umiddelbart lidt svært ved at vurdere hvad det er for et kamera fotografen har brugt. Men det ser ud til at fotografen har haft et fokuspunkt på midten af trøjen, hvilket der jo også skal, men der er brugt en for stor blænde. Dette betyder at eks. det nederste af ærmerne på bluserne bliver uskarpe. En anden ting er at der er brugt grå baggrund på alle de billeder jeg har set indtil videre. Det betyder de trøjer etc etc som har den nuance ikke sælger sig selv særlig godt. Produktet står ikke frem på de billeder. Hvis der var gjort mere ud af at ændre baggrunden, ville det have givet mere fokus på tøjet, og ikke samme ensformighed i billederne. En anden teknisk ting er at modellen er placeret for tæt på baggrunden.

Hvis man kigger på modellen, så synes jeg det skulle have været en mere anonym model. Det er meget de samme poseringer, og ser ikke ud som om der er gjort noget ud af at lave korrekte poseringer. Eks er der nogle billeder hvor hænderne hænger foran penis, modellen står skæv etc etc.

http://finkstore.dk/shop/10-skjorter/148-rooney-navy/
http://finkstore.dk/shop/10-skjorter/147-rooney-black/

Endvidere synes jeg tatoveringerne er for fremtrædende på nogle af billeder, og det store ur på armen tager meget fokus og gør ikke noget for billedet. Men ja ved ikke om du kan bruge noget af, men en lidt anden måde at anskue det på.

mvh Mads


Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tusind tak for det store uddybende svar, det er rigtig dejligt med negativ feedback også, vil give dig helt ret med billederne, vi er hverken grafisk uddannet eller har den helt vilde erfaring med billeder og modeller, så det er rart at høre fra en som ser på det fra den vinkel, det er helt sikkert noget vi vil tage med i vores overvejelser fremadrettet :-)

Tak og god weekend!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ja klart ville handle der det er en super fed webshop du har fået lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)