Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed med ønske om indtrædelse på et fremmed marked med eksisterende produkt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er tre cand.merc. International Business studerende fra Copenhagen Business School, som på dette forårssemester skal arbejde med et business projekt sideløbende med studiet. Derfor søger vi en virksomhed, der ønsker at introducere deres produkt på et fremmed marked, hvor vi vil lave en markedsanalyse og en business plan for, hvordan man potentielt vil kunne penetrere det nye marked for at gøre forretningen så profitabel som muligt. 

Vores nuværende studie lægger blandt andet vægt på finansielle markeder, strategi, kultur og ledelse; alt sammen i et internationalt perspektiv. Ved hjælp af de forskellige teoretiske værktøjer, som vi har lært på studiet, vil vi være i stand til at anvende dem på en specifik case for at kunne imødekomme virksomhedens overordnede mål.

Projektet vil primært beskæftige sig og gå i dybden med nye markeder, som vil være relevante for det produkt, der skal introduceres på tværs af landegrænser. Derudover vil vi give et bud på, hvordan man skal gribe markedet an blandt andet ift. strategi, markedsføring og finansiering.

Al information vil blive behandlet fortroligt, da vi vil indlede med at underskrive en fortrolighedserklæring, og herefter vil det kun være os selv, vores vejleder samt eksamens-censor, som får adgang til materialet og det færdige output. 

Vi ser dette som en mulighed for at prøve vores viden af i praksis i en eksisterende virksomhed, som dermed vil få en gratis vurdering af potentielle vækstmuligheder på forskellige markeder.

Vi søger primært en virksomhed, som ønsker at introducere deres produkt på et fremmed marked, og som i den forbindelse ønsker en klarlægning af, hvor det vil være profitabelt at indtræde samt ønsket om en specifik strategi for, hvordan indtrædelsen bliver en succes.

Vi håber, der er nogle derude, som har et godt tip til en virksomhed, som ville være interesserede i at arbejde med os. På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

Sofie, Pernille og Cecilie

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke sende dig en PB (privat besked), da du ikke har slået dette til...

Men mit firma Cosmos Co kunne godt være interesseret i sådan et samarbejde, hvis jeg vel og mærke må bestemme, hvilket marked der skal være tale om. Jeg har nemlig et marked i EU i tankerne, som jeg ved, at der er stort potentiale i, og hvor der også vil være muligheder for at lave en masse analyse mm for jer :)

Hvis det har interesse, kan du sende en PB herinde, eller bare sende en mail direkte til webshoppen, så skal jeg nok besvarer den hurtigst muligt :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion-Seller.

Tak for dit svar. Blot til info har jeg sendt en mail til info@cosmos-co.eu, som fremgik af jeres hjemmeside :)

Vi ser frem til dit svar!

Mvh.

Sofie, Pernille og Cecilie

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mailen liggende, jeg har bare ik nået at svare på den endnu... Men jeg skal nok lige få svaret i aften :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)