Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigmands omstilling - Findes det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften i forummet.

Forhistorien kort, så har vi i mange år haft et mobilnummer som har fungeret som "hovednummer" til en hobbyvirksomhed. Mobilnummeret har så bare manuelt, fast været stillet videre til den der havde telefonvagten's privat nummer.

Dette fungere også helt fint, men giver det problem at det jo ikke er til at vide for den der har telefonvagten, om der er tale om et privat eller et virksomheds opkald der ringer ind..

Spørgsmålet er derfor om der findes en online omstillings løsning, eller ligende, hvor det er muligt at få et abbonnement til et enkelt nummer, som så fungere som "hovednummer" og hvor man så kan tilknytte et eller flere nummere som nummeret stilles videre til, uden at disse nummere skal flyttes fra deres private abbonomenter.

Hele tanken er blot, at få en løsning, hvor det på den der har telefonvagten's telefon, skrives fx. "Hovedenummer Ringer" eller ligende, så opkaldet kan identificeres som er virksomheds opkald, inden opkaldet besvares.


Ved naturligvis godt der findes større løsninger som kan løse problematikken. Vi benytter fx. firmafon i den mere professionelle del af vores virke, men da vi netop ikke er interesseret i at flytte de forskellige modtager-nummere til andre abbonomenter end de private de allerede er tilknyttet, virker denne løsning ikke her.

Så håber problemstillingen er til at forstå og at nogen måske har et forslag til en løsning.

Kom frisk 😊

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have skrevet ovenstående indlæg, har jeg fået læst lidt mere på mulighederne hos Firmafon, og det ser faktisk ud til de også kan tilbyde FN løsning der kun består af omstilling.

Er det noget nogen har erfaring med?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

FirmaFon virker ganske fortrinligt. - Den ENESTE grund til at jeg skifter væk er, at jeg vil kunne ringe ud fra hovednummeret via en SoftPhone. Og det understøtter de ikke.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Tak for dit svar.

I dette tilfælde, skal systemet udelukkende bruges til at modtage opkald til den vagthavende, så det bør ikke være et problem.

Ved du om man i deres "billig" løsning med kun omstilling, kan skifte modtageren af opkald til hovedenummeret ud, med et andet nummer, uden at skulle betale for flere brugere, så længe der blot kun er en af gange tilknyttet?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas, men det tror jeg dog ikke. - Du betaler pr. bruger pr. måned!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Og dog... Jeg har lige været inde at se på min FirmaFon profil. Her kan jeg fint ændre nummeret. - Så i skal vel bare have en bruger der, og så ændre denne brugers nummer?

Prøv at spørge dem, men for mig ser det faktisk ud til at være muligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)