Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero eller Billys billing

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

en hver revisor eller bogholder du går til kan gøre det og det vil være klogt at tage sådan en ind til at sætte dig igang, men princippet er enkelt. Kassestrimmel, beløbet deles i kontant og dankort efter optælling/dankort maskine. Hver aften tælles kasse op og opgøres i kontant/dankort og kontanter afstemmes så kassen passer med strimlen (eller der skal laves fejl bilag for helt små fejl)

Ved afslutning af dagen bogføres SALG VARER mod KASSE for kontanter og SALG VARER mod BANK for dankort.

Flytter du penge fra kontant til bank bogføres KREDIT (MINUS) KASSE og DEBET BANK

Hver morgen skal man vide hvad der er i kassen fra start (som kunne være det samme som der var aftenen inden)

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer i Dinero med en funktion hvor man let kan angive dagens omsætning, uden at skulle ned i kassekladden.
Så det bliver snart super let.

Dbh Martin

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår?

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår? fordi jeg synes at det virkelig besvarligt lige nu jeg synes virkelig at programmet hat stort potentiale men for at gøre den 100 procent brugerbare ihverfald for mig så mangler den nemlig dagensomsætting funktion.  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit bedste gæt er inden for de næste 2-3 måneder, måske før.


De bedste hilsner

Martin
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rigtigt dejligt at hvis der nogen der kunne lave instruktion step by step for alt andet er volapyk for mig lige nu. Min revisor har ikke lyst til at hjælpe med denne program? er der nogen der kan lave instruktion gratis så alle andre kan have gavn af det? Fordi jeg vil med det samme opgradere til pro version uden tvivl. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, så skift revisor. Her er en god liste:
https://dinero.dk/revisor/find-revisor/

Og så er du velkommen til at tage i vores support på support@dinero.dk så hjælper de.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde det du skriver i programmet og jeg ender ikke hvor jeg skal bogføre det henne. Jeg kan ikke finde funktionerne SALG VARER mod KASSE for kontanter og SALG VARER mod BANK for dankort. jeg har også brug for at tilføje udgifter for den dag. Er der nogen der kan lave eksempel stepby  guide for dagens omsætning for Dinero. Jeg vil være virkelig taknemilig. Jeg har søgt over alt men synes ikke rigtigt at nogen har skrevet om det som har prøvet det. En man kan forstårog enkelt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en revisor der kan hjælpe dig, det er mit bedste råd.

Dbh Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tryk regnskab - tryk kassekladde  vælg dato - skriv tekst f.eks dagens kontant omsætning  - vælg konto 1000 salg af varer med moms  - vælg modkonto = den konto der står længere til højre  55040 kasse

ned i næste linje   vælg dato  skriv tekst feks. dagens dankort omsætning  vælg konto 1000 salg af varer med moms    vælg modkonto 55000 bank

nu har du hele omsætningen fra kassestrimlen inde i henholdsvis kontant kasse og bank og det hele som indtægt i omsætning med moms

Hvis du flytter kontanter ind i bank, så samme procedure - konto kasse 55040 beløb med minus og modkonto bank 55000 - og hæver du kontanter i banken og lægger i kontantkassen så bare lige modsat

udgifter vil afhænge af hvad slags udgift - Igen kan du bruge kassekladde (men også bare bruge funktionen køb som nok er nemmere for dig.

Igen er konto f.eks. varekøb (kunne være konto 2000 varekøb med moms) og modkonto er bank hvis du betaler med kort eller overførsel eller kasse hvis du napper pengene der. Der er i øvrigt masser af bogholdere der kan klare det hele for dig for ganske få penge. gå i www.agera.dk og søg efter bogholder der vil bogføre daglig omsætning fra kassestrimmel kontant og dankort +  udgifter for dig - og du kan ha sådan en online og bare skrive tal til pågældende eller lægge bilag op i fælles dropbox som billede/pdf

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)