hvad er det du skal have solgt, hvad forventer du af callcenteret, hvilke salgsforventninger har du, og hvilken provision havde du tænkt dig at give callcenteret. Hvordan klæder du callcenteret på til opgaven, kommer du med emnerne der skal kontaktes. Flere spørgsmål kommer sikkert til, når/hvis du får fat i et proff. callcenter
hvilke salgsforventninger har du, og hvilken provision havde du tænkt dig at give callcenteret.
Forventninger er at de skaber og evt. lukker salget. Her vil 10% ex. moms umiddelbart være provisionen.
jsbodense:
Hvordan klæder du callcenteret på til opgaven, kommer du med emnerne der skal kontaktes
Nej, går ud fra at callcenteret eller phoneren selv kan udtrække/indlæse emner - Ellers har jeg lavet et midlertidigt system, dog ikke ligeså effektivt :) Men ja, kommer med koncept, infobreve, mm.
I må meget gerne anbefale en seriøs amino eller virksomhed. Evt. nogen I har gode erfaringer med :)