Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale en callcenter virksomhed / phoner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :)

Nu har jeg tidligere oprettet et indlæg, hvor jeg søgte en person til noget salgs halløj. Det gav ingen pote.

Har skrevet til 5-8 stykker på amino, uden at få svar tilbage.

Så nu kommer mit spørgsmål - Kan i anbefale nogen herinde på amino, der kan hjælpe mig?

Televirksomhed / Amino Bruger / etc.

Send gerne navnet på aminoen i en PM hvis det er :)

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det du skal have solgt, hvad forventer du af callcenteret, hvilke salgsforventninger har du, og hvilken provision havde du tænkt dig at give callcenteret. Hvordan klæder du callcenteret på til opgaven, kommer du med emnerne der skal kontaktes. Flere spørgsmål kommer sikkert til, når/hvis du får fat i et proff. callcenter

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jsbodense:
hvad er det du skal have solgt, hvad forventer du af callcenteret

Salg af web-løsninger udelukkende til erhverv

jsbodense:
hvilke salgsforventninger har du, og hvilken provision havde du tænkt dig at give callcenteret.

Forventninger er at de skaber og evt. lukker salget. Her vil 10% ex. moms umiddelbart være provisionen.

jsbodense:
Hvordan klæder du callcenteret på til opgaven, kommer du med emnerne der skal kontaktes

Nej, går ud fra at callcenteret eller phoneren selv kan udtrække/indlæse emner - Ellers har jeg lavet et midlertidigt system, dog ikke ligeså effektivt :) Men ja, kommer med koncept, infobreve, mm.

I må meget gerne anbefale en seriøs amino eller virksomhed. Evt. nogen I har gode erfaringer med :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontake os på 30501005

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)