Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår det rigtig går igang

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle derude. 

Har min hjemmeside sendglimmertildinefjender.dk og den har jeg haft i omkring 15 dage nu og de seneste 5 dage har vi solgt 2 produkter MEN har haft omkring 300 besøgende. Jeg vil bare spørge om der er nogen der ved hvornår vi kan se frem til at det virkelig begynder at rykke i ordrene? :-) Og hvad der måske skal til af markedsføring for at få det her spredt bedst muligt!  

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget muligt, at folk blot er interesserede i at se hvad det er, men ikke ønsker at købe, når de ser prisen eller finder ud af, at det ikke er særligt ofte, man ønsker at sende en glimmerbombe. :-)

God vind med det.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham den australske gut som startede sådan en shop fik kæmpe medieomtale, måske kunne du også prøve at få noget medieomtale? :)

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også spørge om der er nogen der kan sige hvornår jeg vinder i lotto ?

Tilmeldt 14. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:

Det er meget muligt, at folk blot er interesserede i at se hvad det er, men ikke ønsker at købe, når de ser prisen eller finder ud af, at det ikke er særligt ofte, man ønsker at sende en glimmerbombe. :-)

God vind med det.

VH. GrN.dk

Men er der noget du tænker der mangler for at du måske ville købe? :-) 

Tilmeldt 14. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Ham den australske gut som startede sådan en shop fik kæmpe medieomtale, måske kunne du også prøve at få noget medieomtale? :)

Hvad for noget medie omtale tænker du? For tror ikke der er så mange "nyhedsbureauer" der vil skrive om os, da vi kun har haft 2 solgte produkter. :( 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver bare fantasi og den rigtige vinkel det behøver slet ikke betyder hvor meget du har solgt. :)

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

editbyme:
Hvad for noget medie omtale tænker du? For tror ikke der er så mange "nyhedsbureauer" der vil skrive om os, da vi kun har haft 2 solgte produkter. :( 

Det er vel i sagens natur ret ligegyldigt om i har solgt 0, 2 eller 1000-vis af produkter. Hvis produktet er interessant eller virksomheden på en eller anden måde har en nyhedsværdi, så er salget og hvor ny virksomheden er ret ligegyldigt.

Du kan nok nærmere vende det til din fordel at du er ny i markedet - det er langt mere interessant, end at skrive om et firma/webshop der har været der længe og som alle kender.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

editbyme:

Har min hjemmeside sendglimmertildinefjender.dk og den har jeg haft i omkring 15 dage nu og de seneste 5 dage har vi solgt 2 produkter MEN har haft omkring 300 besøgende. Jeg vil bare spørge om der er nogen der ved hvornår vi kan se frem til at det virkelig begynder at rykke i ordrene? :-) Og hvad der måske skal til af markedsføring for at få det her spredt bedst muligt!  

Sjovt I har haft to ordre, når I på jeres side har 3 anmeldelser af tilfredse købere, se billedet herunder! Det er ret utroværdigt, synes I ik selv det? Hvis du endelig vil lyve overfor potentielle kunder, så kunne du i det mindste gøre det med stil...

Iøvrigt hvem gider købet noget fra en anonym side. Det kunne ligeså godt være fup og fidus! Og man kan alligevel let finde frem til ejeren af domænet, så hvorfor ik stå ved det? I dont get it...

Men hvis du tror, at du på 15 dage kan få succes med en webshop, hvor der intet er gjort, hverken markedsføringsmæssigt eller PR mæssigt, så er du ret naiv... Hvordan skal kunderne finde en side, som de ikke ved findes?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså personligt ville jeg ikke købe noget i en webshop som bruger ord som fuck, fucking, pisse lige glad osv. Det lyder simpelthen for useriøst - selvom hele produktet godt nok også er useriøst. 

Men i kan nemt komme til, at støde folk.

Ved godt det nok er ment i sjov, men det kan godt skrives i sjov uden at bruge ord som fuck.

Eksempel: Fragt? Fuck fragten den betaler vi.
Der kunne man skrive: Fragt? Pyt med den, den giver vi.  

// Daniel Poulsen

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)