Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling søges: God, pålidelig og billig print-partner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Som trådens titel antyder er jeg på jagt efter en kompetent samarbejdspartner, der kan levere plakatprint på 150 eller 180-gramspapir i størrelserne A3, 50x70 cm, 70x100 cm og meget gerne også A4 hvis det kan lade sig gøre.

Jeg skal bruge en fortløbende aftale med en, der kan printe plakater for mig som jeg får brug for det - oftest i oplæg af 1 stk ad gangen. Jeg forventer at skulle bruge ca. 15 plakater pr. måned i begyndelsen af samarbejdet, og forventer inden for 12 måneder at skulle bruge ca. 70 print pr. måned. 

Jeg søger optimalt en partner, der også kan stå for forsendelse af trykkene til slutkunde.

Kom meget gerne med erfaringer og anbefalinger. :)

Mvh. Sophie

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie.

Prøv at høre Henrik her: http://www.klitgaard-digital.dk/

Har ikke selv brugt han endnu, men har hørt rigtig meget godt om ham. Han skulle have fornuftige priser og god kvalitet.

Håber det kan bruges. God weekend 😊

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Sophie,

Ud fra din beskrivelse, så er det et trykkeri der også kan håndtere dropshipping.
Vi har en del kunder som netop dropshipper diverse grafiske produktioner hos os - der i blandt også plakater.

Fidusen ved dropshipping er at vi afsender direkte til slutkunden - men med vores kunde som afsender. Det vil så i dette tilfælde være dig.
Der står ikke nogen steder på emballagen eller varen, at det kommer fra os.

En anden fordel ved den form for dropshipping vi tilbyder, er at vi producerer adhoc. Det vil sige at hverken du eller vi brænder inde med et lager af tryksager som pludselig ikke sælger. Når en kunde bestilling en plakat hos dig, så er det først dér hvor vi sætter den i produktion.
Det åbner så også for nogle muligheder omkring f.eks. variable formater. Så hvis kunden f.eks. specifikt ønsker en plakat i 40 x 52 cm. i stedet for 50 x 70 cm,. så er det ikke et problem, da vi først laver plakaten når den er bestilt og derved ikke har dem liggende på lager i nogle faste mål.

Det er nogle detaljer om hvordan selve ordrebestillingen imellem dig og os kan foregå, f.eks. kan du, hvis kunden bestiller via en webshop, få bestillingen til at gå direkte til os, men du kan også lægge bestillingen.

Men såfremt du er interesseret i at høre mere omkring mulighederne og priserne hos os, så er du meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Thomas, jeg har sendt ham en mail. 

Jeg har også sendt en mail til sig Jesper. Tak for det.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problem, jeg håber det kan bruges :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie,

Det kan vi da hos Lasertryk.dk :)

Vi sender også ud til slutkunden (og med dig som afsender). Vi har mange spændende typer papir til plakater og vi kan sagtens sende nogle prøver først.

Kan jeg lokke dig til at sende mig en mail til charlotte@lasertryk.dk

Husk at vi har prisgaranti :)

Med venlig hilsen

Charlotte Gregersen
Kunderådgiver, Mediegrafiker

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders/Charlotte ;) 

Jeg har skrevet til jer allerede og er i dialog med Evelyn.  

Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Låner lige tråden her. Går selv med nogle af de samme tanker. Men har et spørgsmål, hvis nu jeg laver en webshop på engelsk der har til formål at sælge plakater i USA/Danmark/Tyskland. Ville man så kunne bruge dropshipping metoden? Eller bliver det for dyrt at lave en af gangen og sende afsted?


Mvh Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)