Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

 

Da jeg skal lave et projekt omkring opstart af en virksomhed, vil jeg høre om der er nogen der har nogle ideer til noget helt nyt og innovativt som min virksomhed kunne beskæftige sig med??

Håber I kan hjælpe mig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hybling.

Hmm - dén er svær. Hvis nogen havde en god idé, udførte de den måske selv? 

Prøv at finde noget, du virkelig brænder for og se, om der skulle være en mulighed dér. 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil give den sidste debatør ret. Hvis man lå inde med en god idé eller noget der ramte en niche, ville man nok selv udføre den, eller i det mindste sælge den. 

Er det i faget innovation du har projektet? 

Hvis det er fordi det SKAL være nyt og innovativt, kan en mulighed være at se på eksisterende produkter/markeder og finde måder at forbedre eller forny dem på. Så det ikke er noget helt nyt i skal kommer op med, hvilken er SVÆRT! Håber det hjælper. Har selv haft nytte af overstående metode


Kenneth

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth gider du så ikke lige sælge denne ide for mig, bare send mig 50% når du har solgt den.

Nedenstående link viser produktionsanvisning og indkøbsliste med adresser på hvor ting skaffes, til en quantum energy generator der kan producere 10kwh udover det den fodrer sig selv med.

https://hopegirl2012.files.wordpress.com/2014/03/qeg-user-manual-3-25-14.pdf

">(der er masser af andre videoer om samme emneYoutube)

Jeg har kendskab til 2 andre firmaer der har spændende resultater på dette område så jeg ser det som plausibelt at det kan lade sig gøre, men det er jo op til Jer selv om det er noget i vil bruge tid på. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hybling!

Jeg ved ikke, om jeg helt forstår; skal du lave et "projekt" omkring opstart af en virksomhed...,?

Eller har du ønsker om at starte en virksomhed?

Jeg har da et par gode "ting i skuffen" - både noget du nemt kan komme i gang med, og noget helt nyt og innovativt, som ikke findes i forvejen :-)

Lad mig høre...

Venlig hilsen

Lars 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)