Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 😊

Min kæreste er nu blevet selvstændig frisør og vi leder derfor efter et regnskabsprogram. Vi har prøvet billysbilling men det er ikke decideret til frisører som vi havde håbet. Vi leder ikke efter et program hvor man skal skrive faktura men istedet et, hvor man kan skrive dagens omsætning samt de regner der nu engang er. Håber det giver mening og at i kan hjælpe

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Din løsning som du gerne vil have, kan du sagtens lave i Billy. Altså bogføring af ens dagsomsætning på engang. 

Hvis du har mod på det, vil jeg gerne kontakte dig og vise dig hvordan det gøres.

Ellers kan du sende en mail til Oliver@billy.dk 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mener nu godt du kan bruge posterings ark i billy(hvis det er det du mener med dagens omsætning og regninger), ellers kan du prøve Dinero (gratis)

Personligt synes jeg bedre om Visma, som er et mere udførlig/prof program 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, du skal give dig selv en halv time i selskab med en prøveversion af nogle andre. Ethvert regnskabsprogram kan det, du ønsker her. Det, der tæller, må så være din oplevelse af programmets håndtering af f.eks. salg, køb, overflytning mellem konti og et par rapporter. Look'n'feel.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Dinero kan også dække dine behov. Du kan se mere om her, hvordan den daglige omsætning fra et godkendt kasseapparat og dankortterminaler, bogføres af andre i Dinero.

Jeg vil klart anbefale dig at oprette en testbruger hos Dinero, hvor du tester programmet af, og blandt andet prøver Dinero Crowd til at bogføre dine køb. Herigennem er jeg sikker på, du vil opdage hvor let og smart det er at bogføre med denne feature.

Sig endelig til hvis du skulle have nogle spørgsmål til Dinero :-)

Hav en god weekend!

De bedste hilsner

Theis 

Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode råd, jeg kigger nærmere på de forskellige 😀

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)