Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab et stimulerende arbejdsmiljø - ville du? Koncept og websitegennemgang, tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Hvad synes I om det her nye projekt, som jeg går og arbejder på med min makker Frederik Lean? 

Det hedder ARTpitch.dk, og målet er at give bedre arbejdsmiljø ved hjælp af specialmalet kunst til virksomheden - valgt af dets medarbejdere og ledelser.

* Hvad tænker I om det kunst I har på væggene i jeres virksomhed lige nu? Er der behov for udskiftning?

* Hvad kan I sige om siden? Er der noget der dur - og noget som ikke dur?

* Hvad skulle til for at I ville anvende det i jeres virksomhed? Og for at anbefale det?


Kom gerne med alle de ting I kan, og skyd det ned eller byg det op!


Tusinde tak for jeres tid - den vil blive belønnet med en virtuel highfive!


Kasper Kammersgaard
ARTpitch.dk

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Konceptet virker som en god idé.

* Hvad tænker I om det kunst I har på væggene i jeres virksomhed lige nu? Er der behov for udskiftning?

Vi har ingen, så der kunne måske godt være behov for noget.. Men vi har ikke budget

* Hvad kan I sige om siden? Er der noget der dur - og noget som ikke dur?

Det dur. Der er dog for mange skrifttyper efter min smag. 
Og jeg er ikke vild med den håndtegnede-call-to-action. Måske jeg er for kedelig til den slags.. 

Fin video, hvorfor er den ikke filmet i 16:9? 

Jeg savner kunstværker på forsiden.

* Hvad skulle til for at I ville anvende det i jeres virksomhed? Og for at anbefale det?

Vi skulle have det anbefalt af nogen vi kender. Og vi skulle have pengene/behovet.

VH Jonathan

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Dit svar var gået min næse forbi - det beklager jeg.

Tak for feedback på hjemmesiden. Det med de håndtegnede CTA's er noget vi vil splitteste, når der kommer et mere fast flow af besøgende, som er værd at drage konklusioner på baggrund af.

Jeg kan godt se hvad du mener med forskellige skrifttyper - en i slider, en ny i overskrifter - og en tredje i brødteksten. Vi vil prøve at strømline det, så det ikke er så "rodet".

Vedrørende vores video, så har jeg ikke en god grund til hvorfor den ikke er lavet i 16:9. Så der må jeg være svar skyldig!

Det er forståeligt, at der skal være budget og plads i økonomien til indretning af kontorlokaler, herunder nyt kunst på væggene. Når det er sagt, så kan kunstkøb op til 12.600 DKK trækkes fra i virksomhedens udgifter ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)