Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg lavede for nogle år siden en hjemmeside i Wordpress til min forretning. Nu ønsker jeg så at lave siden mere eller mindre om. Den nye side har jeg også tænkt mig at lave i Wordpress, men jeg vil gerne lave hele den nye side færdig inden den bliver offentlig med den samme web adresse. Jeg håber der er  nogle der kan hjælpe og at spørgsmålet giver mening?

 

Styrbjørn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Styrbjørn. Du skal blot lave et subdomæne. Vh Rasmus :-)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej, DROP Wordpress ! Jeg havde Wordpress, og det er det mest bøvlede lort, jeg nogensinde har haft med at gøre. Jeg gik over til Weebly, og det er drag and drop, og der kan du også have din egen web-butik. Jeg er SÅ glad for Weebly, da jeg synes det gør mit arbejde meget mere nemmere end det var med Wordpress.

Med venlig hilsen

Nicklas

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rasmus - Hvordan skifter jeg så subdomænet over til domænet når jeg er klar? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Det gøre du via f.eks Duplicator plugin, eller ordner det via ftp :) 
Søg på google efter "How to move a wordpress site", så står det udpenslet. Ellers skriver du bare (y)
Vh 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er uenig. WordPress kan være hårdt for en begynder, men når man først kender det, har det så mange funktioner som Weeblyfolk kun kan drømme om :-)
Mulighederne er mange i WordPress, men jeg forstår din frustration, WP kan være en satan en gang i mellem. ;-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bækgård:

Jeg er uenig. WordPress kan være hårdt for en begynder, men når man først kender det, har det så mange funktioner som Weeblyfolk kun kan drømme om :-)
Mulighederne er mange i WordPress, men jeg forstår din frustration, WP kan være en satan en gang i mellem. ;-) 

Enig!

WordPress er en fantastisk legeplads, hvor kreativiteten kan få frit spil igennem de mange themes, samt plugins. Anbefaler altid WordPress til vores kunder :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)