Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkewebshop sælges: Priside 30-50.000. Url i tråd.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grundet større fokus på andre projekter og deraf følgende tidsmangel er jeg desværre nødt til at afhænde min webshop:

Af hensyn til indeksering og den kommende ejer beder jeg venligst om, at URL, firmanavn og tilsvarende ikke nævnes i tråden.

Produkter

Mine styrker ligger inden for det produktmæssige, så kollektionen og varelageret er i top.

Produkterne er fremstillet af kvalitetsmaterialer, og især perlearmbåndene er i en højere kvalitet end andre armbånd på markedet i samme prisklasse.

Hovedparten af perlearmbåndene bærer desuden firmaets logo.

Det får du

Desværre har jeg aldrig rigtig interesseret mig for at drive en webshop, men kun for selve smykkerne, og det er en af grundene til, at shoppen nu er til salg.

Den rette køber er stærk inden for webshops og online marketing og formår at slå et forholdsvis hårdt marked. Til gengæld vil en køber også få:

- en webshop med aktiv betalingsaftale og tilhørerende varelager (fylder under 2 flyttekasser)
- avancer på min. 700% på alle produkter med de nuværende udsalgspriser
- lave fragtomkostninger grundet lav vægt
- høj kundetilfredshed og ingen eller meget få supportsager
- Facebook-side med 700 reelle likes, hvoraf de ca. 100 er mine venner og de øvrige 600 er "organiske".

Med andre ord egner shoppen sig perfekt til en driftig Amino med godt styr på SEO og markedsføring, der gerne vil i gang med at sælge på nettet nu og her uden alt det bureaukratiske og administrative ved at starte en shop fra grunden.

Salget er på nuværende tidspunkt begrænset til ca. et salg om ugen. Du skal derfor ikke forvente at blive rig på en måned af at købe shoppen.

Seriøse potentielle købere får naturligvis adgang til Analytics m.m.

Varelager

Fil med varelager er vedhæftet: 5415.varelager.xls

Produkterne har en indkøbspris på knapt 20.000 kr. og en udsalgspris på ca. 250.000 kr.

Avancen på perlearmbåndene er ca. 1000%. Avancen på øvrige smykker er 700%.

Ud over selve produkterne har jeg stativer for ca. 2.500 kr. og over 100 æsker med logo.

Webshoppen sælges udelukkende som en samlet pakke bestående af:

Domænet
Logo, navn og øvrige immaterielle rettigheder
Den eksisterende shop
Kundedatabase
Analytics-konto
AdWords-konto
Facebook-side
Partner-Ads-konto
Varelager (udsalgspris ca. 250.000)

... samt alt andet relateret til shoppen, som jeg måtte have glemt.

Pris

Priside: 30-50.000 kr.

Jeg hjælper naturligvis køber godt i gang og overleverer alle informationer, køber kan bruge til at udvikle shoppen.

Jeg ser helst, at køber driver shoppen videre under det samme navn.

Spørgsmål, kontakt m.m.

Jeg besvarer meget gerne generelle spørgsmål både her i tråden og via PB.

Bud modtages jævnfør Aminos regler kun via PB.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Hvis du vil nå ud til endnu flere kan du oprette en annonce på Amino Virksomhedsbørs

Du kan altid skrive til mig hvis du har brug for hjælp med at sætte din annonce på eller andet.

Ellers må du bare have held og lykke med salget :-) 

/Niels

nro@amino.dk

Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Mange tak for information og tilbuddet.

Jeg er opmærksom på Virksomhedsbørsen, men prøver her først.

Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan tilføje, at der også medfølger en række modelbilleder af piger i reality-segmentet, der har smykkerne på, herunder eksempelvis tinamarias.com.

Alle billeder er i høj kvalitet, både fotografisk og teknisk, og der er naturligvis indhentet brugsret fra alle implicerede.
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Skal vi få sat din annonce op på virksomhedsbørsen så du kan komme igang med at finde en køber på en platform der er beregnet til det ? :-) 

Det ser ikke ud til du har bid her. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om du har fået privat beskeder :-) 

Du siger bare til, hvis du skal have hjælp, det er helt gratis.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)