Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. jeg er i gang med at lave en webshop til en forretning som jeg skal ha op og køre.

jeg er har arbejdet med en side i mange måneder nu, og syntes det så rigtig fedt ud det som jeg havde fået lavet, MEN MEN MEN.. jeg var så inde på min admin side hos UnoEuro, hvor jeg trykkede på oneclick installation, hvorefter alt min backup var væk :-( og kan simpelthen ikke finde det igen.. (ja jeg havde lavet en backup, men den er også væk)

så nu sidder jeg og skal starte helt forfra, men syntes simpelthen ikke at lysten til at bøvle med design er der..

Derfor vil jeg høre, om hvad det vil koste at få lavet et fedt design til en webshop?? det er kun designet jeg vil ha lavet. Da jeg selv kan sætte produkter og billeder osv. ind på siden. (skal sælge spiritus)

Jeg har et fedt logo, så det skal der ikke laves.

Har også købt domæne navn, samt min webhost er UnoEuro.

 

Ser frem til at høre hvad det vil koste, så jeg kan komme videre i projektet. :-)

 

MVH

Michael Valentin

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)