Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fodboldside- kan i lide den?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har startet en fodboldside www.plnyt.dk.

Sitet går i al sin enkelhed ud på at give dig de seneste premier league nyheder, på en overskuelig måde.

Siden er meget enkel og overskuelig.

Det der adskiller denne side fra plbold.dk og pl.dk er at den opdatere sig selv automatisk og giver et overblik over alle pl nyheder. Den opdatere sig selv via RSS feeds.

Udover dette kan jeg også nogle gange få nyhederne hurtigere end andre medier i Danmark, da det jo er RSS feeds den er drevet af, også giver den et godt overblik.

Lad mig endelige høre lidt feedback fra jer og den slags. Siden er ikke vildt avanceret, men meningen er at den skal være enkel og overskuelig.



Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes, den ser fin ud. Måske skulle du fremhæve PL, så L'et ikke ligner et I. Ved første øjekast læser jeg det som pi-nyt. Måske kunne du ligefrem bruge adressen pl-nyt.dk?

Man er ligeglad med, hvorfra nyhederne kommer, så jeg synes blot du skal skrive kilden efter indlæggene. Evt. kan du liste dem ude til højre med mulighed for at kunne klikke sig hen til nyheder fra den enkelte udbyder.

Det ville være cool, hvis du kunne fremhæve stik-ord såsom klubnavne o.lign., f.eks. "Alexis and Ramsey blows leave ARSENAL facing yet another injury crisis"

Kunne man forestille sig en service, hvor man selv kan få videresendt nyheder, når de kommer? F.eks. blot efter keywords, så jeg - hvis jeg ønsker nyt fra Arsenal, får relevante nyheder?

Men ellers dejlig simpel side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen. Tak for din feedback og ros.

Jeg har tænkt på det med navnet og vil med det samme lige gå ind og rette det til stort L.

Med hensyn til det med hvor nyhederne kommer fra, så er det mest for lige at give et overblik over hvad medierne skriver om og den gør siden mere overskuelig.

De to sidste ting vil jeg lige se på. Siden er programmeret fra bunden i PHP, så jeg ved ikke hvor meget jeg kan få til at fungere. Jeg overvejer også at lave en funktion hvor du kan klikke på klubbens logo og se alle nyheder om den pågældende klub(for eksempel Arsenal).

Igen tak for din feedback og ros.

Dbh

Jakob

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Jeg er faktisk utrolig glad for siden som den er, om end der er nogle ting jeg mener der kunne ændres.

Først og fremmest: Personligt gør det mig rigtig glad at se at der er nyheder  fra oldtrafford.dk, eftersom det  nu er det eneste rigtige hold at følge i ligaen, men husk at der er 19 andre hold. Hvad med at lave sider hvor du laver RSS feeds der passer til hvert hold? så kan du finde fansider (som oldtrafford.dk) og smide deres RSS feed derind - det andet virker slet ikke neutralt nok. 

Derudover elsker jeg at du har opdelt nyhederne efter hvor de kommer fra - super fedt. Dog synes jeg at du skal sætte target="_blank" på nyhederne, så de åbner i et nyt vindue - ellers er brugerne allerede væk efter første nyhed.

Til sidst har jeg et forslag: Hvad med at lave en hover-funktion, hvor der vises et preview fra nyhederne? Det kunne eventuelt bare være lavet med JavaScript og <iframe>, for nemhedens skyld. 

Uanset hvad, super fed side, jeg vil i alt fald bruge den! Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Indholdet er nok fint, det er ikke det jeg ser først.

Det grafiske og "det lækre" udtryk, ligner noget fra Netto. Det er ikke i orden. Jeg vil gå så langt at sige, med mindre du har information på din side der virkelig er guld værd, så kommer det her ikke langt.

Du må op på hesten igen. Det findes 1 million plugin til wordpress som kan gøre arbejdet for dig.

Held og lykke. 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg læser personligt en masse fodboldnyheder hver eneste dag, og besøger vel bold.dk 10-15 gange om dagen. Jeg synes din side er alt for kedelig, at se på. Desuden synes jeg også den mangler kampprogram og tabellen. 

Lidt hurtigt herfra. :-)

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. Tak for rosen, jeg er glad for at du vil bruge den.

Jeg er enig i det med Oldtrafford.dk- det er blot for at fylde den ud med nogle danske nyheder(kunne ikke fine andre danske Pl rss feeds der). Jeg vil også helt sikkert opnå siden i en ny fane.

Feedbacken er taget til efterretning.

Hav en god aften:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Tak for feedback- der kommer en stilling snarest muligt.

Mvh

Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim- tak for feedback.

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)