Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt webhotel til 5 domæner?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogle som har erfaringer med henholdsvis Meebox og Web10, og vil komme med lidt information om hvordan de er som webudbydere?

Jeg skal pt. bruge et webhotel til 5 domæner som alle skal have mulighed for seperate e-mail adresser. Der er tale om to webshops og tre almindelige infosider. Siderne fylder ikke alverdens og trafikken kommer næppe over hvad alle seriøse webhoteller tilbyder. 

Jeg har i dag flere forskellige webhoteller, men vil gerne have lidt samling på det hele. Hos mine eksisterende udbydere er der også en masse underlige og semi-skjulte gebyrer for alle mulige småting, når det kommer til at administere flere domæner på samme webhotel. Det bryder jeg mig ikke om, og vil gerne et sted hen hvor der lidt mere klarhed over tingene. (Jeg startede ud som kunde da jeg kun havde behov for ét domæne, så jeg erkender at det er min egen fejl ikke at have undersøgt tingene fremadrettet dengang)

Hilsen Brian

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, 

Der er mange blanede meninger om dette. Mener jeg har hørt en del skidt om Web10, men kender også folk der er glade for dem. 

Jeg har aldrig prøvet MeeBox, men de gør et ivrigt forsøg.. Så ville ikke være bange for at bruge dem. 

Dog ville jeg stadig bruge enten Google Apps Mail eller Office365 mails(Enten direkte hos microsoft eller via Rackspace i London) til de domæner der betyder noget. De kan noget med mails, som ingen lille dansk udbyder kan.. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os, hvis du køber et Micro webhotel, der vil kunne have 1 primær domæne samt 5 addon domæner (så 6 sider i alt), du kan få separate emails uden problemer, og webshops hoster vi en god slat af :)

Og vi har decideret bygget vores webhoteller til også at kunne håndtere webshops :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Tak for input. Jeg har hurtigt undersøgt Google Apps i farten, men må erkende at jeg ikke hundrede procent forstår konceptet. Hvad er det som det præcist kan i forhold til andre mailudbydere?

Lucas:

Det lyder super. Jeg vil undersøge det nærmere!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, 

Google Apps = Gmail, så en rigtig fed webmail.. Og pisse hamrende stabilt. Jeg har 1 gang siden 2007 haft problemer med at logge ind i webmailen for 2 timer, men kunne stadig tilgå det via outlook og min telefon. Mails man sender ryger ALDRIG i spam what-so-ever (i flg min erfaring). Derudover får du Google Docs etc som jeg ikke rigtigt bruger. Og derudover er der 30 gb plads på hver konto, så man aldrig skal slette mails og altid har det på deres servere og ikke bare lokalt i en outlook.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i årevis været tilfreds med Servage.net.

Det koster, det det koster - du har ingen begrænsninger hvad angår hverken plads eller trafik. De har et simpelt kontrolpanel med masser af avancerede indstillignsmuligheder. Og så har de en velfungerende support.
Jeg kan ikke huske, hvad det koster, men det er alle pengene værd ;-) 

Venlig hilsen

Hans

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Der er stor diskussion om webhoteller, men skulle jeg vælge en af de 2, vil jeg vælge Meebox, som har online support, gratis automatisk update, admin med c-panel og email konto.

En stabil webhotel udbyder som jeg klart vil anbefale til mine kunder.

Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode input og positive erfaringer med Meebox.

Servage ser også meget spændende ud. Virkelig hurtige loadtimes på deres side, det er god reklame når man nu driver hostingvirksomhed. :-)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Altså mener at de fleste hosts tilbyder ubegrænset domæner, hvis du blor vælger en anden pakke end lige den mindste. Do har UnoEuro ubegrænset domæner på deres mindste webhotel, så det kunne være en mulighed for dig. Se evt, denne oevrsigt: http://www.billig-webhosting.dk/ 

Jeg er selv hostet hos Surftown, som også er en udbyder alle "love to hate". Men jeg er nu udemærket tilfreds, og kan have op til 10 domæner på mit advanced abbonoment :-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian B:

Mange tak for de gode input og positive erfaringer med Meebox.

Servage ser også meget spændende ud. Virkelig hurtige loadtimes på deres side, det er god reklame når man nu driver hostingvirksomhed. :-)

Har hørt rigtigt meget dårligt om Servage, og deres mangel på backup. Men måske er det bare på den håndfuld kunder jeg har været indvolveret med. Har ikke nogle personlig erfaring med dem. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)