Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager hvor jeg kan have mine mange og store varer og selv pakke ordrer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Håber nogle kan hjælpe mig med at svare på følgende. Findes der noget lager, hvor man kan have ens varer opbevaret og selv komme forbi dagligt i en time for at pakke sine ordrer fra webshoppen? Dvs. der er tale om varer, der er så store, at man ikke selv kan have dem i sit hjem/lejlighed. Og der er tale om et lager, hvor man kan komme og gå som det passer en for at pakke ordrerne fra sin webshop og muligvis få dem hentet af fx PostDanmark, hvis der også er mange andre forhandlere på lageret, der skal sende pakker til PostDanmark (eller andre fragtfirmaer). 

Hvis jeg ikke har forklaret mig udtrykkeligt nok, må I endelig spørge ind. Ellers skal I have tak for alle tips og hints :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er bare et gæt, men måske har BoxIt noget i den størrelsesorden. Det er da et kig værd.

Held og lykke med webshoppen :-)

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for det :) Det vil jeg prøve.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvor befinder du dig ?

Hvis du er i Nærheden af Århus har vi flere gode løsninger til dig, og hvis du er i Nærheden af København kan jeg henvise dig til en samarbejdspartner der kan hjælpe.

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er placeret i København. Du må da gerne sende en PM med mere info :)

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 05:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

måske du skulle tag et kig på http://www.rdlogistics.dk, godt nok står du så ikke for selve ordre og pakning/forsendelse, men du slipper så for den tidsrøver. Jeg havde selv kig på dem. ( man skal dog have en vis ordre gennemgang kunne jeg forstille mig) giv dem et kald. 

Iøvrigt ved jeg ikke hvilken varer du sælger samt hvilken temperatur de må stå under, men ellers findes der altså utrolige mange bonderøve med opvarmet lader/rum. Når du snakker i den størrelse du gør, skal du forvente en noget høj leje hvis det er i opbevaringsrum osv, kunne jeg da forstille mig. Derfor søg ud af byen... 

God vind 

Bo Bach 

Plaze.dk

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene:) Jeg vil helt sikkert lige prøve at tage kontakt til Post Danmark og RD Logistics - jeg vidste faktisk ikke, at Post Danmark udbyder sådanne services... 

Fra Slangerup
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 27
Fra  TrendMe.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg syntes ikke at jeg kan se hvor meget plads du har brug for altså M2.

Jeg har kontakt til en af de såkaldte "bonderøve" som har noget lager til leje, frostfrit osv. du bestemmer selv om du vil sætte varme på mm.

Der er andre virksomheder i bygningen, dog ikke webshops. Der er rampe til aflæsning/pålæsning af paller mm.

Jeg vil skyde på, at lagret er mellem 50-100m2 prisen kan jeg ikke forhandle, men den er ikke høj.

Lagret er placeret i Slangerup lidt udenfor København.

Trend, Mode & MakeUp til unge

Se vores blog http:/trendme.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  DKS Innova Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Mht "hvis du er i Nærheden af København kan jeg henvise dig til en samarbejdspartner der kan hjælpe." kan jeg lokke din samarbejdspartner ud af dig? 

God weekend.

Dennis 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)