Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion i DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har som mange andre fået idéen om at starte en tøj kollektion op. Jeg er dog ikke expert på området eller nogen erfaringer. Jeg har besluttet mig for at det skal foregå i DK, idet der er et ønske om en mindre sampling til at starte med, og mener også at jeg på den måde bedst kan lære af hvordan tingene fungere, da det er noget nemmer og billigere at rejse indland end at tage en tur ned til Asien.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme ordenligt igang, og henvisninger til forskellige producenter i dk. Jeg er selv fra herning området, så producenter  deromkring er at foretrække,

Jeg har selv nogle idéer om hvordan tøjet skal se ud, og har nogle eksampler liggende, men har ikke nogen idé om hvad det kræver for at man kan få lavet en sampling, med hensyn på tegninger osv. Vil gerne arbejde med WAX stof, der er altså ikke tale om tryk af t-shirts, men designs der skal syges

Håber der findens en eller flere derude der kan hjælpe mig. 

Mvh

Peter

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Spør løs. Jeg laver tryk og broderi på tøj som udgangspunkt men jeg har en kæmpe intresse i alt der har med vores erhverv at gøre og aldrig rigtig lavet andet. :) 

Jeg kan prøve at hjælpe i gang med at spørge lidt. 

Hvad er WAX ? bær over mig jeg er trykker og ikke skræder. 

Hvorfor i Danmark ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dejligt med nogen at sparer med.

Jamen jeg kan egenligt ikke helt beskrive hvad det er for stof, da jeg ikke helt har fundet ud af det, men det kaldes for wax print. Det er meget brugt i Afrika, meget farverigt og mønstret stof. Har fundet ud af at det produceres meget i holland. 

http://www.vlisco.com/dutch-wax-stoffen/nl/page/640/#/?CPI=1

Jeg vil gøre det i DK, for at jeg bedre selv at kunne følge proccen og lære af den. Idet det er et nyt projekt, vil jeg gerne at jeg jeg stadif har råd til mad og drikke, vil derfor gerne have lavet en mindre sampling til at starte med, og se om det er noget der giver potte, Derefter kan jeg jo starte med at udforeske udlandet idet jeg har fået opbygget noget erfaring, og er ved mere om hvad jeg kan forventet af shoppens udvikling.

Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Dantextile Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

HI 

Peter

This is an old post but I have seen it today. As I understand you are looking for some clothing manufacturer or importer

Let me tell you something about our company. Dantextile is our clothing manufacturing and import company in Denmark. We provide small quantity to a large quantity with very competitive price in Denmark. Our quality and price is assured. So, if you have you idea or design you may contact us at support@dantextile.com for details. 

I look forward to hear from you

Best regards

Uddin 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)