Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt! Og må erkende at jeg ikke er den rigtige mere!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg har haft de bedste intentioner! drømt stort. Desværre har jeg bare aldrig gjort "what ever it takes" for at udnytte internettes potential! Jeg er træt og ønsker at der skal fornyet kræfter på min butik! IK fordi det går dårligt! Slet ik! Jeg er bare ik manden der løfter opgaven mere! DERFOR har jeg valgt at sætte et prisskilt på min lille niche butik! 

Min lille shop  www.skimaske.dk  er fra dd. blevet sat til salg til den rigtige køber! 

Det er en  One product shop. 1 vare 3 farver. Det har været en stor success. Denne side har over en periode på 2 sæsonger solgt for 90.000,- ( ren webshop ) Med en yderst fordelagtig avance. Der er et meget stort potential til den eller de rigtige mennesker for den vider drift. 

- Magento shop.

- Omsætning 90.000,- 

- Varelager ( nok til sæson 15 / 16 ) 

- Avancen er stor. 

- Der er aldrig lavet seo. eller gjort meget for at fremme salget. 

Til den hurtige køber ligger der stadig 1 - 2 måneders salg i Feb - Marts måned. 

Se www.skimaske.dk 

Kontakt mig gerne for en seriøs henvendelse omkring pris / anden /  spørgsmål / osv. 

Ring venligst til mig :0)

Venlig Hilsen

Uffe Kjær

2870 1033 

Hvis der er yderlige spørgsmål til økonomien står mit  revisionsfirma gerne klar til at svare. kontakt venligst:

Mads Fauerskov

Statsautoriseret revisor, Manager | Aarhus, afd. 2.

Deloitte

City Tower, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus C, Danmark

Mobil: +45 30 93 53 37 | Fax: +45 89 41 42 43 

mfauerskov@deloitte.dk | www.deloitte.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Uffe.

Sikke noget. Hvis du kan have brug for det, 'coacher' jeg dig gerne igennem, hvis du tror, det er en midlertidig krise, som du kan komme over. Sommetider hjælper det, Hvis man ikke er helt alene.

Send en mail, hvis vi skal prøve at finde ud af noget.

Cheer up!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)