Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syntes i det her er en god idé - jeg tror selv på den...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjælp mig lidt
Tænker lidt - syntes i det her er en god idé - jeg tror selv på den - dog er det temmelig bevist at nogle af de gange jeg tror på noget - så failer det totalt...

Optjen 5 % for hver af de kunder du henviser til os!
Hvis du kan anbefale os, kan du vel lige så godt få noget ud af det når du gør det… Ikke?

Kort fortalt:
Vi har lavet et system, hvor du får din egen URL – hvor du kan henvise nye kunder til, og som tak for det – får du automatisk 5 % af deres første – OG ALLE FREMTIDIGE køb ved os.

Desuden, den nye kunde får en rabat på 10 % på deres første regning, uanset hvad størrelse den regning måtte nå op i.

Læs eventuelt mere her Optjen 5 % for hver af de kunder du henviser til os
Hvis du kan anbefale os, kan du vel lige så godt få noget ud af det når du gør det… Ikke? Kort fortalt: Vi har lavet et system, hvor du får din egen URL – hvor du kan henvise nye kunder til, og som tak for det – får du automatisk 5 %... 

Fra Hamborg
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder meget spændene. Men hvordan vil du bevise beløbet af deres køb? sende en kopi af fakturaen til vedkommende der henviste dem? Det er vel et spørgsmål om bevis og ikke at vise oplysninger som på sin vis ikke kommer dem ved? Alt held og lykke med projektet herfra :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Umiddelbart er det vel ikke et spørgsmål om bevis, men nærmere et spørgsmål om tillid? Jeg tænker umiddelbart at kunder der har givet os root access til deres servere og lader os lave forretningskritiske ting på deres webshop og DIBS kontoer osv - har tillid nok til os.

Men når det så er sagt, vil man kunne logge ind og følge med i hvor meget man har optjent, og i bund og grund har jeg tænkt mig noget lignende...

Aktive henvisninger denne måned:
Kunde 1
Kunde 2
Kunde 3
Kunders total denne måned : 123 timer
Din andel af kunders timer: 6,15 timer 

LasseLindahl:

Jeg synes det lyder meget spændene. Men hvordan vil du bevise beløbet af deres køb? sende en kopi af fakturaen til vedkommende der henviste dem? Det er vel et spørgsmål om bevis og ikke at vise oplysninger som på sin vis ikke kommer dem ved? Alt held og lykke med projektet herfra :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu da du har lavet det er det da fint nok, men kunne du ikke bare have tilmeldt dig partnerads.dk ? Det er et velment spørgsmål, jeg kender dem ikke rigtig, men er det ikke det de tilbyder? 

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  LetsGive.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke en dum idé. Hvis det bliver vidt udbredt står man måske bare i en situation hvor folk ikke vil betale fuldpris, da de første 15% nemt kan gives væk.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

New start:

Ikke en dum idé. Hvis det bliver vidt udbredt står man måske bare i en situation hvor folk ikke vil betale fuldpris, da de første 15% nemt kan gives væk.

Problemet er at vi allerede har den situation, at kunder gerne forsøger at presse prisen 20-30% ned - så 15% er bedre end 30% i min bog :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Nu da du har lavet det er det da fint nok, men kunne du ikke bare have tilmeldt dig partnerads.dk ? Det er et velment spørgsmål, jeg kender dem ikke rigtig, men er det ikke det de tilbyder? 

Mr. A - det kunne jeg godt, men så skule jeg A betale PartnerAds provision, og B: vores kunder ville ikke få 5 % i vores nye kundes hele levetid ved os... Det giver altså en vis forskel for slut udregningen :) 

DESUDEN, vil vi jo gerne at det er en anbefaling, og ikke en affiliate løsning

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har noget input? :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udmærket dine tanker, men det var noget jeg ville holde mig fra.

Efter min mening skaber det nogle interessekonflikter - kunde A anbefaler mig for at optjene penge/bonus.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds ? Så er det ikke kun firmaet, men også kunde A man kan komme lidt på kant med.

Samtidig udstråler hele konceptet at der er LANGT mere rabat at komme efter, ligesom man skal til at holde øje med om handler mv. nu er registreret..

Nej, ikke lige min kop te.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er et overordnet problem, at dine kunder prøver at presse prisen, har du ikke opdraget dem godt nok, og det vil formentlig være mest hensigtsmæssigt bare at udskifte dem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)